Hoe zit het eigenlijk met het verloop van een ovulatietest? Ik begrijp dat de testen oplopen tot je hoogste LH-piek, maar wat daarna... Lopen de testjes af qua dikte/donkerheid van het streepje of zijn de streepjes plots verdwenen als je piek geweest is? Of kan dit nog verschillen van vrouw tot vrouw... Ik veronderstel dat je LH-piek (en de streepjes op een ovulatietest) misschien verdwenen zijn tegen dat je eisprong eraan komt? Of mag ik dit zo niet stellen? Ik begrijp hoe je cyclus ineen zit, maar hoe de ovulatietesten helemaal werken is me nog niet volledig duidelijk Alle info is welkom!
De streepjes worden niet dunner.. Na je piek loopt hij af en het verschilt per vrouw of het streepje helemaal verdwijnt of dat er altijd een licht streepje is
Dus na je piek worden de testen lichter of verdwijnen de streepjes helemaal? Is het dat wat je bedoeld? Of begrijp ik je verkeerd... Ik weet alvast dat ze bij mij helemaal verdwijnen na mijn piek, maar ze worden eerst lichter voordat ze verdwijnen.
Ja ze verdwijnen niet ineens haha, dat kan denk ik niet eens Lopen eerst af en bij sommige vrouwen blijft er dan altijd een licht streepje na het aflopen en bij sommige vrouwen worden ze helemaal wit na het aflopen
Oké mercie! Dus zoals ik dacht ongeveer... Iemand anders heeft me hier ooit gezegd dat ovulatietests niet op en af lopen, maar dat doen ze dus eigenlijk wel; net wat ik dacht Thx!
Ja heb ik hier ook wel eens gelezen.. Maar mijn tests worden toch echt steeds donkerder en daarna steeds lichter.. Als je nog wat wilt weten, stuur me gerust een pb!
Hé heel erg bedankt hoor Kleintjee, hier kan ik wel mee verder Ik weet wat ik moet weten, dikke mercie!