Dit dus. Internationaal ook, krijgen ze nooit problemen in een niet-Nederlandse omgeving. 👌👍👌
Anna vind ik wel leuk, maar Anne bijvoorbeeld veel mooier, ik vind de a wat hard klinken. David is helemaal niet mijn smaak.
Mijn zoontje heet David, ik vind het (dus ) een prachtige naam: tijdloos, beschaafd, internationaal. Anna valt wat mij betreft in dezelfde categorie, hele mooie naam.
Als ik de naam David hoor moet ik altijd denken aan David de boskabouter... Sorry kan er niets aan doen... Het belangrijkste is dat jij/ jullie de namen mooi vinden!! En als je bang bent dat ze toch wat saai zijn. Dan zijn het denk ik nog niet de juiste namen en zou ik gewoon nog verder kijken. Misschien vind je wat anders en misschien kom je gewoon weer terug bij deze namen. Iig succes!! Xxx
Toch maar even gekeken, David de Kabouter bestaat ook, maar is geen BOSkabouter. David de Kabouter - Wikipedia Had ik nog nooit van gehoord!
Anna vind ik een topnaam! Netjes, pittig, vrolijk, internationaal. Alles erop en eraan David vind ik wat saai, te bijbels... Op zich niet lelijk, maar niet mijn ding.