Thanks voor alle reacties . Volgens mij zijn de meeste positief over mijn nr. 1 . Ik ben er eigenlijk wel over uit maar mn vriend is nog niet 100% overtuigd. Laat het maar even broeden bij hem haha.
Ik zou voor minte gaan.. en ik vindt Menthe dan nog leuker! Lou vind ik niet absoluut niet mooi.. Keet niet mijn smaak, maar die zou dan op nummer 2 komen
Lou vind ik echt geweldig. Hier kan hij niet gegeven worden, omdat goede vrienden een dochtertje Lou hebben.. baal ik van
Ik vind Keet of kate het leukste, komt denk ik omdat ik van wat stoerdere namen hou voor een meisje. Minte vind ik te zoet maar is verder niks mis mee
Minte vind ik leuk en Lou ook! Op het kdv waar onze dochter zit, zit ook een Lou. Super schattig, maar ontzettend eigenwijs meisje. Dus leuke associatie
Minte vind ik leuk. Lou niet zo, maar gaat nog wel. Keet, vind ik vreselijk op die manier gespeld. De echte versie vind ik ook niet geweldig (Kate) maar zo verhollandst vind ik echt niets.
Keet vind ik alleen leuk als Kate. Geschreven als Keet doet het mij direct denken aan een bouwkeet en aan Keetje Tippel. Minte vind ik niks. Mint - munt - pepermunt, dat is de associatie die het bij mij op roept. Lou, mwah, ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Aan de ene kant klinkt het mij meer als een afkorting in de oren (van Louise), aan de andere kant heeft het ook wel wat stoers.
Thanks iedereen weer voor de reacties. Overigens wordt Kate het sowieso niet . Vind ik gewoon echt niet mooi. Heel bewust is Kee of Keet een optie.