ik ben zwanger van een tweeling die verwacht worden in Juli. Alleen wij komen niet uit de naam. Wij Hebben al een kindje Noan. 1van de 2 komt Savi te heten. Daarbij zoeken wij nu dus nog een naam. (Meisjes naam) het hoeft nuet de zelfde begin letter te zijn. Wel willen we graag dat de namen matchen. Het hoeft geen aparte naam te zijn ofz...
Cela Lila Resa Xenia Channa Roshan Joya Gaia Amel Fajah Maite Djura Reva Sage Noe Nimue Shae Nikia Jula Moise Leyla Gia Yazz Gail Yael Flore Nikia
Omdat ik Noan en Savi wel wat apartere namen vind, kom ik daar dan ook snel bij uit. Noan, Savi en Jula Noan, Savi en Riva N Verder: Aiko Alix, Ayla, Bibi, Cleo, Efin, Hila, Ilou, Irsa, Jodi, Jolé, Jula, Kiki, Leia, Lina, Lore, Mira, Orla, Rica, Roïs, Tove, Veri, Yuli, Zola
Ik vind Jula echt een leuke naam. Het word dan wel Noan, Jula en Savi. Haha. Maar zo zit het in mn hoofd aangezien Noan een jongensnaam is en word Savi ookal snel voor een jongentje gezien. Vandaar dat ik eerst in dut geval Jula zou doen
In mijn ogen is het dan Noan Cilou en Savi. Dan is het Cilou en Savi en ik zeg dan al snel Zaavie. En het word uitgesproken als Saavie