Ondertussen 10 dpo vandaag, 12 dagen na pregnyl.. Al een aantal dagen hoopte ik dat t lichte streepje van hcg was maar gisteren was ie echt wit, geen tuurstreep niks.. Vandaag alleen nog een action test in huis en weer een licht streepje.. Wil ik m zien, of zien jullie m ook? Morgen komen hopelijk mijn wondfo testen binnen
Ik zie het ook nog niet, maar het kan ook aan de kwaliteit van de foto liggen. Morgen of overmorgen nog even opnieuw testen! Succes!
Inderdaad heel slecht op de foto te krijgen, mijn man komt net thuis en ziet m ook, maar wel heel erg licht hoor zei hij 😂.. Ben dus niet gek aan t worden
ik heb dat ook gehad hoor je bent je in alle bochten aan het wringen voor een goeie foto maar dan als je hem upload is die niet meer te zien als je over 2 dagen weer test of morgen dan zal die beter te zien zijn
Op de eerste foto zie ik, (of denk ik te zien) bij inzoomen 'iets' bij de rand, bij de tweede foto niets. Spannend, hopelijk over 2 dagen idd een duidelijkere tweede lijn.
Ik heb zo'n zelfde streepje, gisteren in dpo met middagurine getest, ik zie jouw streepje ook. Hoop voor ons beiden dat hij gaat oplopen. Succes, spannend hoor
Wanneer ga je weer testen? Ik had gehoopt dat mijn wonfo testen vandaag binnen kwamen, maar ik denk dat dat morgen wordt Race dalijk misschien nog even snel naar de kruidvat
Net toch maar even naar de kruidvat geraced en weer een tuurstreepje.... toch een beetje teleurgesteld, io had verwacht dat ie wat duidelijker zou zijn..