wauw dat ik dit nog mee mag maken op zp, iedereen is het met elkaar eens dus ik sluit me er ook maar bij aan . Graag of helemaal niet.
Mmm, na zo'n reactie zou ik uberhaupt haar niet meer ophalen, maar had ik direct gezegd dat ze dan met de trein kon.
Nou dat is wel duidelijk, ha ha! Bedankt voor alle reacties. Stom he dat ik het zelf niet goed meer kan inschatten. In situaties van anderen lukt me dat wel altijd maar als het mezelf betreft dan vind ik dat altijd lastig.
Ik vind het al heel aardig van jou dat je op de heenweg al zo'n stuk om wil rijden,daar mag ze je al dankbaar voor zijn! Voor de rest ben ik het eens met de rest
Je bent toch zeker geen taxi? Wat een ondankbaarheid van je collega zeg. Heb je hem/haar ook uitgelegd waarom je de terug weg niet via Assen wil? Misschien heeft je collega niet in de gaten dat het extra tijd kost?
Niet alles gelezen, dusmisschien mosterd. Zij wildus niet 20 km verder reizen want dat is te ver, maar jij mag wel 50 km omrijden. Wat een grapjas die collega!! Zal nu helemaal niet via Assen gaan.
Haha ja maar sorry als iemand vindt dat je maar 50 km om moet rijden voor een collega die prima in staat is om zelf te komen dan ben je ook wel koekoek maar goed dat heb ik in een paar andere topics ook vandaag
Zij vind station Groningen te ver (20 km) om daar op te stappen, maar 'verwacht' wel van jou dat jij 50 km om rijd om haar op te halen? Hm.. Dan gaat ze maar lekker met de trein. Vind het al coulant van je dat je de heen reis wel om zou willen rijden maar de terug weg niet. Laat haar maar lekker kou kleumen in de trein, hopen dat de trein vertraging heeft op de terug reis.. Terwijl jij de verwarming wat hoger zet én op tijd bent voor St. Maarten!
Je kiest er toch niet voor niets voor om met de auto te gaan zodat je op tijd weer terug bent? Dat jij daar in de ochtend nog 50!! km voor om wilt rijden (dat noem ik geen ommetje meer maar goed) vind ik hardstikke aardig van je en zij wilt dat niet aan nemen, gaat ze toch lekker met de trein... Denk dat je er ondertussen wel uit bent met al deze zelfde reacties hierboven Goeie reis in elk geval en hopelijk kom je niet ergens in de file terecht
Ik vind je oplossing erg schappelijk. En zou dat ook tegen de collega gezegd hebben. Je hoeft haar namelijk niet mee te nemen. Ik vind het nogal wat tijd en km om voor om te rijden.
Wel flauw hoor, dat je niet 'even' 50km in totaal dus 100? Wilt omrijden. Nee hoor geef je groot gelijk. Voor jou een win situatie. Jij hoeft niet om te rijden, en je bent optijd thuis. En ik zou trouwens ook de heenweg de kortste route nemen, kun je lAter vertrekken ook