Meiden, Na verschillende topics hier...zijn we tot twee namen gekomen. Dat mag ook wel...met nog vier weekjes te gaan begint de tijd nu wel te dringen. We hebben nog over: L.aur.en S.ar.a (h) Zelf zijn we een beetje bang dat de S-naam wat te populair is. Hoewel we in onze omgeving niemand kennen met die naam. De L-naam is misschien net iets te 'hard'. We kunnen in elk geval niet kiezen. Wat is jullie mening en waarom? Hopelijk geeft dit de doorslag
He bakkie...druk ik op een poll aanmaken...komt er geen poll in beeld? Nou ja...zonder komt hopelijk ook goed??
Sara vind ik mooi en leuk. Niet bijzonder... maar ja dat is je kind natuurlijk al dus of de naam dat ook moet zijn is de vraag. Meestal ben ik niet zo van de overbodige h's maar bij Sarah en Hannah vind ik het wel mooi. Sara is wat moderner en Sarah wat klassieker. Lauren vind ik idd wat hard. Laure wel mooi!
Lauren vind ik leuker, Als ik de naam sara hoor denk ik gelijk aan iemand die 50 is geworden, maar goed dat ligt aan mij, maar ik vind het wel een leuke naam
Lauren! Omdat er bij ons in de buurt al 4 sara's zijn geboren de laatste 6 weken. Leuke naam maar op het moment veel voorkomend. Niet erg als je daar van houdt overigens.