Wij komen maar niet uit een jongensnaam, maar de echo's zeggen dat wij een jochie krijgen dus wel zullen toch echt wat moeten bedenken. Ons zoontje heet Damian Collin en we zoeken dus een naam in die sfeer. Dus welke vinden jullie het leukste? Of weten jullie nog een veel leukere?
Hey! Ik vind Jayden de leukste naam. Maar namen zijn erg persoonlijk he.....gewoon op je eigen gevoel afgaan!
ik vind luca gewoon erg leuk en damian en luca / luca en damian vind ik eigenlijk ook wel erg leuk klinken hoewel de namen weinig gemeen lijken te hebben op het eerste gezicht.
Hier ook gekozen voor Jayden. Vind het mooier bij Damian staan dan Luca, dat vind ik dan weer net te Italiaans. En Roan vind ik niet zo lekker uitspreken. Damian en Jayden, ja vind ik het mooiste samen . xxx
ik ga voor jayden vind ik zelf mooier bij damian. maar luca is stiekem mijn favoriet, mocht nl blijken dat wij toch stiekem een jochie krijgen dan gaat die zo heten en ook op deze schrijfwijze. maar voor alsnog krijgen wij een meid.
Roan, heb ik altijd al een mooie naam gevonden. De Jaydens en Luca's komen al met bosjes tegelijk ter wereld. Roan hoor je niet zo vaak.
Jayden meisjesachtig klinken? Ik vind dit juist een op en top jongensnaam. Ik ga zelf ook voor damian en Jayden.
roan, al zou ik dat zelf eerder schrijven als Roán denk ik (anders maken mensen er al snel 'Roon' van op z'n engels?)
Ben zwaar in de minderheid maar vind Jayden niet zo leuk. De rest is ook niet mijn smaak. Heb ook voor wat anders gestemd. Wat vind je van Tobias?