Hoi dames, ik dacht dat ik er al helemaal uit was met de namen, maar nu de bevalling dichter bij komt ga ik toch weer twijfelen (over de jongens naam dan, de meiden naam staat vast). Nu hadden wij voor een jongen de naam Maximilian Noah v.an der ...., maar vooral over de eerste naam zit ik nu te twijfelen.... Wat vinden jullie; is Maximilian (Max) een aparte, stoere jongensnaam of klinkt het te bekakt? Bedankt voor jullie meningen!!!
Vreselijk. Bekakt. Overdreven. Over de top. Een pest naam. Ja sorry, ik zeg het duidelijk. Maar dan weet je wel hoe mensen er misschien over denken 😉
Maxime vind ik een meisjesnaam. Maxim misschien.. Ik vind Max heel leuk maar maximilian een beetje too much.
dit dus Max is leuk (al moet ik bij die naam ook altijd aan een hond denken, maar de naam is leuk) Maar Maximilian... hemeltjelief dan denk ik aan een heel bekakt iemand.
Ik vind het ook echt zo'n kak naam, bijna vreselijk gewoon haha. Je zou wel hem bijv. Maximilian kunnen noemen en dan duidelijk vermelden dat Max zijn roepnaam is, iedereen zal hem dan ook zo noemen. Of gewoon Max.
Haha, leuk al die meningen. Onze zoon heet voluit Maximilian, en ik vind het een prachtige naam. Zijn roepnaam is Maxim, omdat wij de volledige naam ook te lang vonden. (al wordt het door sommigen toch afgekort tot Max)
Mooi als volledige naam. Zou wel een roepnaam als Max of Maxim gebruiken. Waarschijnlijk gaat dat toch vanzelf wel gebeuren.