Sorry afschuwelijk! Ik kende een jongetje met deze naam en kon maar niet begrijpen waarom ze hem zo een naam hadden kunnen geven haha. Maxim veel leuker!
Een hele mond vol. Vind sommige reacties wel wat overdreven, maar goed, t is wel eerlijk. Als je vraagt om een mening kan je zulke reacties krijgen. Ik vind de naam niet zo geweldig, maar heb wel gekkere namen gezien. Als jullie hem echt mooi vinden, zie ik geen reden om er niet voor te gaan.
Vind het ook een beetje too much, sorry! Noah erg leuk, kun je het niet omdraaiend? Noah Maximilian van der..... Dan is het al heel anders!
Oei, nee sorry ik vind het echt een afschuwelijke naam. Maxim is wel heel leuk en stoer! Bij Maximilian denk ik eerder aan een koning uit 1300...
Ik vind het echt te....Max, gaat, Maxim, hartstikke leuk, maar Maximillian....nee. Misschien als volledige naam en dan als roepnaam Maxim.
De kans dat ze hem bij zijn volledige naam zullen noemen is volgens mij erg klein met zo'n lange naam, maar desondanks vind ik het niet zo'n mooie naam. Een naam wekt (of je dat nu wilt of niet) associaties op en bij mij wekt het de associatie bekakt op, of in ieder geval een adel-achtig iets. Max vind ik dan leuker, alhoewel dat ook niet mijn keus zou zijn (maar dat is meer smaak hoor!). Ik zou het idd, zoals eerder gezegd, omdraaien: Noah Maximilian.
Maximilian komt bij mij over dat mensen schreeuwen om aandacht vind het echt too much. Hoop dat je mijn mening kan waarderen.
Ik zie meteen een kalende man voor me met een dikke buik en een sigaar in z'n mond. Het kleine beetje haar wat hij nog heeft is strak achterover gekamd met net iets teveel gel, waardoor het ontzettend vet lijkt. Oh en, hij heeft uiteraard zo'n duur stinkluchtje op, niet een klein beetje, maar véél te veel, waardoor je, als je naast hem zit, die lucht gewoon kunt proeven en er een beetje misselijk van wordt. Nee, Maximilian vind ik echt afschuwelijk Max vind ik wél hartstikke leuk en dat zal iedereen best gebruiken, maar leerkrachten op school noemen een kind bijvoorbeeld wel voornamelijk bij hun volledige naam. Maxim(e) vind ik een meisjesnaam.