Ik hou van 'hockeynamen' maar dit vind ik niks. Ben het hier mee eens. Gewoon Max vind ik een leuke naam, ondanks dat mijn kat ook zo heet
Max vind ik super leuk, max(i)milian een beetje TE, maar als je dat enkel op zn paspoort zet, waarom niet? Heel veel namen zijn een afkortig van enorme namen, als ik naar die van mijn man kijk valt dit nog mee
Mijn oudste zoon heet zo als tweede naam. Ik vind het mooi! Ook nauwelijks negatieve reacties op gehad...
Nee niet mooi,doet me aan mini en maxi denken. Maxim of Max is wel erg leuk hoor. Maar goed,jullie keuze en als jullie hier achter staan is het toch goed?
Ben benieuwd naar een reactie van ts, kan me voorstellen dat het niet leuk is in dit allemaal terug te lezen...
Wahahah!!!! WOW!! Grappig dat de naam Maximilian zo'n enorme stroom aan reacties oplevert. Mijn partner is Duits en daar is het echt een standaard naam. Ik had al zo'n idee dat het hier niet zo goed zou worden ontvangen. We gaan er nog even over nadenken, tenslotte hebben we nog 10 weken! Zelf vind ik namelijk Noah super gaaf!! Bedankt voor jullie eerlijke meningen!!