Jullie mening over mijn vreemde cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan1985, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan1985

Daan1985 Lid

16 apr 2014
    33
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wij zijn bezig voor een tweede! Erg spannend weer allemaal dus. Aangezien wij nog vrij kort bezig zijn, is het moeilijk om al een duidelijk beeld te hebben van mijn cyclus. Tevens weet ik ook wel dat het even duurt voordat mijn lichaam alles op orde heeft. Maar omdat we verder niemand hebben verteld dat we gestopt zijn met de pil, heb ik ook niemand om erover te praten. Daarom dat ik hier even om jullie mening vraag over mijn cyclus.

Ik ben 17 december gestopt met de mini-pil. Ik ben daarna van 22 t/m 28 december ongesteld geweest. Vervolgens ben ik van 8 t/m 12 januari ongesteld geweest (eerste cyclus duurde dus maar 17 dagen).

Op 28 januari heb ik last gehad van mijn buik, voelde beetje aan als een soort bandenpijn aan beide kanten van mijn onderbuik. En ik heb op 1, 2 en 3 februari een heel klein beetje roze/rood bloedverlies gehad (kon ik makkelijk met een inlegkruisje af). Voor mezelf voelde dat niet echt als een menstruatie omdat het zo weinig was.

Ondertussen (uiteraard) een paar testen gedaan en die waren allemaal negatief. Tevens aan de slag geweest met ovulatietesten in de afgelopen week maar hier is nog geen positieve test uit gekomen.

Ik voel me dus een beetje verloren..... zwangerschapstesten zijn negatief en ook de ovulatietesten worden niet positief. Weet niet zo goed wat hiervan te denken en ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

2. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je nog aan het ontpillen bent. De pil kan rare dingen doen met je lijf.
    Niet iedere vrouw heeft gelijk weer een normaal ritme in de cyclus (zoals ik verbazingwekkend wel had).

3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hoewel ik erg terughoudend ben om het woord ontpillen te gebruiken (veel vinden het onzin en zeggen dat het niet bestaat) ben ik het er wel mee eens. Bij mij duurde het 9 maanden :( voor er weer een normaal ritme in m'n cyclus zat. Dit zegt natuurlijk niet dat dat bij jou ook zo is, het is bij iedere vrouw anders. Maar ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben. Zou me geen zorgen maken in ieder geval!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je tussen 30-1 en 3-2 ook ovutesten gedaan??

Die korte bloedingen op 1-2-3 feb kan ook een ovubloeding zijn geweest.

5. Daan1985

Daan1985 Lid

16 apr 2014
    33
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nee, tussen 30-1 en 3-2 geen ovulatietesten gedaan omdat ik eigenlijk in eerste instantie op 1-2 dacht dat ik ongesteld was geworden..... Dus tja... durf t echt niet te zeggen of ik al een eisprong heb gehad.

Zal inderdaad moeten afwachten hoe het nu verder loopt... valt niet mee al dat wachten ;)

6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik ga ook uit van ontpillen. De pil doet inderdaad veel gekke dingen met je. Kijk maar naar mijn cyclus ;) Hoop dat het snel wat duidelijker wordt.

Deel Deze Pagina