Ik ben vandaag de babykleren een beetje aan het uitzoeken en zag dat er in een aantal pakjes gele vlekken zitten. Ik denk dat dit oude spuug vlekken zijn. Voor zover ik weet zaten die vlekken er nog niet (duidelijk) op toen ik de kleertjes in de bak heb gedaan. Krijg ik deze vlekken er nog uit? Wie heeft de gouden tip? Alvast bedankt.
Hier ook een bak met kleding can zolder gehaald toen ik zwanger was van de tweede. Ook wat setjes met gele vlekken erop. Ik heb het er niet uit gekregen. Maar moet zeggen dat ik ook niet keihard mijn best heb gedaan. Alleen 2x in de wasmachine gewassen.
Ik zal eens kijken of het er met gewoon wassen uit gaat. En anders heb ik een goed excuus om te shoppen
Gek he.. Ik had/heb dat ook en ik weet echt zeker dat het er nog niet zichtbaar in zat toen het de doos in ging.
Vaak is dat van de enzymen van melk, Even in de biotex weken, wassen en in de zon hangen en dan zijn de vlekken weg!
Emmer met wat dasty, niet te lang laten weken. En dan een lang was programma ( babywas). Ik heb het ook gehad, sommige vlekken gaan eruit anderen weer niet.
Had ik ook. Ik heb de kleren weg kunnen gooien. Daarna kledingzakken die ventileren aangeschaft. Hopelijk krijgen we die vlekken nu niet meer.