hoi mijn vriend en ik waren wat bezig over babynamen en is zo moeilijk kiezen dus vragen we zowat de mening van anderen ,is gewoon leuk om te doen. dus dit is onze selectie voor een meisje: Chloé Anais Nona Noa Rosalie en deze voor de jongens: Tristan Nicolai Dmitrie Alexie even je stem uitbrengen,achternaam is peeters groetjes
Ik ga voor Rosalie en Tristan. Van de meisjesnamen vind ik Cloé en Noa ook mooi, maar Rosalie mooier. Van de jongensnamen vind ik echt alleen Tristan leuk.
Weet je, mijn ervaring is dat ik voor mijn zwangerschappen een bepaalde naam echt geweldig leuk vond, maar zodra ik zwanger raakte ik die namen echt flutnamen vond! En beide kinderen hebben dan ook totaal andere namen gekregen hahaha! Maar als ik dan moet kiezen kies ik voor Rosalie en Tristan. Rosalie vind ik een hele mooie naam!
Mijn dochter heet Chloé dus dat vind ik natuurlijk de mooiste naam. Ik vind de jongensnamen allemaal mooi, bij ons stond tristan op de eerste plek voor de volgende op komst. Maar ik vind het een beetje te bekende naam... Nicolai is ook heel mooi, en Alexie ook maar klinkt iets vrouwelijker. Nicolai hebben wij ook op ons lijstje maar dan geschreven als Nicolas, ga het gelijk aanpassen want dit is mooier..haha..
hoi bedankt voor jullie stemmen! als jongen had ik tristan in gedachten en ben blij dat de meesten dit ook hadden. als meisje had ik rosalie in gedachten en mijn vriend nona(of chloé maar dat is zijn ex haar naam dus....) nu was ik nog een naam vergeten te vermelden ik wist dat ik iets vergeten was en dat is namelijk de naam Esmeé in ieder geval heel fel bedankt! idd het kan zij dat ik weer van gedcht verander indien ik zwanger ben haha ach ja is gewoon leuk om te doen dusja xxx
noa en tristan, MOOI! ik zou trouwens van dimitrie en alexie absoluut de E weghalen; want nu komt t vrouwlijker over en soortvan of het een taalfout is?
Hmm ik vind geen van de jongensnamen mooi. (Tristan vind ik zelfs een beetje een hondennaam, maar dat komt dat ik een hond ken die zo heet) Sorry sorry sorry als ik iemand beledig, maar er werd om een mening gevraagd. Van de meisjesnamen vind ik Noa, Rosalie en Anais het mooist.