Hoi, Ik dacht zelf ook meteen aan leraar in opleiding, zo heten de laatste jaar pabo-stagiaires op hun stage. Ik zou het zelf dan ook nooit als naam geven.
Hallo! Nee, vind het eerlijk gezegd ook niet een mooie naam. Mij doet het inderdaad ook denken aan de afkorting voor leraar in opleiding. Denk ook niet dat je je kind daar een plezier mee doet... Maar ach, ieder zijn/haar eigen smaak toch?!? Liefs Elly.
Het klinkt als Leo op z'n Engels... En laat ik nou een grote sympatie voor de naam Leo hebben Groetjes van Kiki
Lio is een leraar in opleiding, iedereen die in het onderwijs zit kent dat en associeert het er ook mee denk ik.
moest meteen denken aan lilo van stitch en idd de engelse versie van leo. meer jongens achtig dus. of een afkorting van een naam zo klinkt het een beetje als je kindje bijv liona heet en dr dan roept als lio
Niet mijn smaak.. Ik hoop ook niet dat als ze voor het eerst op school is en de juf 'Lio'! roept alle stagiaires aan komen rennen Maar goed, als je niet weet dat het een leraar in opleiding is, maakt het natuurlijk niet uit.
Gewoon doen wat je zelf het leukste vindt!!! Zodra jullie meisje er is past de naam ws perfect bij haar.