Wel kinderopvang maar ze gaat niet hoe zit dat met de belasting?

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Jul 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Omdat wij gaan verhuizen en er 2 maanden opzeg termijn bij het KDV geldt betalen we strax een maand zonder dat ze er heen gaat, de afstand is gewoon te ver!!
    Nu vroeg ik me af hoe dat met de belasting zit? Ze gaat in principe die laatste maand niet maar we moeten natuurlijk wel gewoon betalen... Krijgen we dat dan ook gewoon van de belasting terug ?
    Die weten toch niet dat zij die maand niet gaat?

Ik moet ook gewoon iedere week betalen voor alle 3 de dagen dat we opvang voor haar hebben (ook als ze niet gaat) hoe zit dat allemaal met de belasting? Of doen ze daar niet moeilijk over ?
    Ik weet overigens ook niet of het KDV dat doorgeeft dat we wel een maand betalen maar ze niet komt ?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja hoor, dat krijg je gewoon terug. Als je 3 weken van vakantie zou gaan, stopt de toeslag ook niet he.
    Dus geen zorgen maken!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Toeslag loopt idd gewoon door hoor! Milan is laatst een maandje niet geweest (omdat 'ie 't even echt niet meer naar z'n zin had, dus dan hou ik 'm liever thuis), maar we kregen nog wel gewoon toeslag. Je moet ook gewoon de opvang nog betalen en de belasting gaat echt niet controleren of elk kind dat ingeschreven staat en waarvoor betaald wordt, ook echt aanwezig is elke keer.

Share This Page