Jullie mening... Schoenen uit binnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bellybell, 21 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.178
    386
    83
    Precies dit. Zie me al tijdens het visite rijden overal mijn schoenen uitdoen... Nog nooit meegemaakt ook. Ook tijdens gewone bezoekjes nog nooit meegemaakt.
     
    Ansj84 vindt dit leuk.
  2. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.582
    6.274
    113
    Wij doen de schoenen binnen uit, is beter voor de vloer die we hebben. De mensen die dicht bij ons staan die doen het automatisch ook, vaak vragen mensen het ook of het moet. Het moet van mij niet, mensen die hier bijna nooit komen zal ik het niet aan vragen, maar m’n ouders bv wel. Kinderen moeten wel hun schoenen uit.
    Met een verjaardag/feestje hoeft t ook niet, als ze maar wel even goed vegen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal

    Geen enkel probleem ik heb respect voor de wensen van een ander dus doe ze met liefde uit,.,
     
    GossipGirlxoxo en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Als ik er op voorbereid ben geen probleem. Uit respect trek ik ze toch wel uit. Manlief is wat anders, daar vertrekt de bewoner spontaan als die zn schoenen uittrekt, hij doet er van alles aan maar t helpt niet echt en voelt zich dan echt knap klote. Daarom liever op voorbereid op dat soort zaken en bij voorkeur gewoon schoenen aan.
     
  5. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is mijn schoenen uittrekken. Niet perse omdat ik het vies vind, maar het loopt gewoon lekkerder. Bij mijn moeder gaan mijn schoenen ook meteen uit en bij sommige vrienden ook.
    Mocht iemand vragen om schoenen in hun huis uit te trekken doe ik dat ook, maar gek genoeg voel ik me dan toch wat ongemakkelijk.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Wowww

    Wowww Niet meer actief

    Ik vind het eerlijk gezegd bij sommige klanten waar ik thuis te kom, ongelofelijk ranzig om mijn schoenen uit te doen. Ooit eens ergens geweest waar ze het me vroegen, dit geweigerd, alles lag vol dieren haren. :|
     
  7. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Wij lopen thuis altijd op sokken/sloffen, maar visite mag best hun schoenen aanhouden. Als ik ergens kom waar ze graag willen dat ik mijn schoenen uit doe, dan vind ik dat geen probleem hoor.
    Wat ik wel irritant vind, is als mensen met hun schoenen op het speelkleed van mijn baby gaan staan. Echt, ga daar gewoon niet met je vieze schoenen opstaan.
     
  8. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Wij doen onze schoenen uit als we thuis komen, niet omdat het moet, maar vanwege onze onderburen :D

    Ergens anders vraag ik het gewoon even. :thumup:
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  9. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Dit vind ik wel een hele goede reden. Ik heb een vriend in zo'n gehorige Amsterdamse flat en bij hem thuis doe ik ook altijd de schoenen uit, omdat anders binnen 5 minuten de onderbuurman voor de deur staat. Maar die vriend houdt ook wel een lekker schoon huis, dat scheelt.
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  10. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.263
    19.019
    113
    Wat goed dat je daar rekening mee houdt!
    Onze buurvrouw in Nederland droeg vaak hakken thuis. Dat geluid ging echt door merg en been... pfff. (Geen flat trouwens maar wel een gehorig rijtjeshuis.) Wilde er niet over klagen omdat ik verder geen "last" van de buren had en zij verder heel aardig was. Maar leuk is anders (helemaal als je zo prikkelgevoelig bent).
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  11. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind het oprecht erg zo vaak (dit is niet de eerste keer) te lezen dat zoveel mensen last hebben van zweetvoeten..

    Wat ik dan bijzonder vind is dat ik dit enkel lees bij mensen die liever schoenen aanhouden / waar het in de omgeving gebruikelijk is om ook binnen in schoenen te lopen.
    Want dat houdt het hele zweetvoeten probleem in stand
     
  12. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik vraag me af of er echt zoveel mensen zijn die echt zweetvoeten hebben. Ik ken er zelf namelijk maar 1 waarvan je echt niet wil dat die zijn schoenen uit trekt.
     

Deel Deze Pagina