Even een poll voor een leuk bakerpraatje: Hadden jullie het koud in de zwangerschap? Zo ja, kregen jullie een jongen of meisje? Ik had het warm en kreeg een meisje, ik heb het nu steenkoud en als ik de bakerpraatjes mag geloven is het een jongen.
Ik stem niet want hèb het altijd wel frisjes. Oké niet als het 30gr buiten is hahahaha. Maar heb een zoon en dit wordt een meid en nu ik dit typ heb ik het frisjes en ijskoude voetjes!!
Ik had het koud (maar ik heb het altijd koud ) en het was een jongen. Ik heb trouwens echt nog nooit van dit bakerpraatje gehoord
Ik zit dus met een lange coltrui aan en ijsklompjes van handen en voeten, ik zit overigens binnen en heb het nog steen koud! Verwacht ik een jongen of een meisje? | Zwanger?
Ik heb het deze hele zwangerschap al bloedheet en als het goed is is dit een jongen. Bij mijn dochter kan ik me dat eigenlijk niet meer zo goed herinneren...
Ik had het bij Mira bloedheet altijd.. En nu koud koud koud haha, terwijl ik heel warmbloedig ben. Ik heb het eigenlijk nooit koud.. Dus ben benieuwd
Normaliter heb ik het altijd koud, maar deze zwangerschap heb ik het altijd warm! En ik krijg een meisje! Mn vriend, die het altijd warmer heeft dan ik, zeg ik nu vaak zelfs dat hij zich niet moet aanstellen als de tuindeur om 22u nog open staat.. hij krijgt het fris, zegt ie dan!
Het eerste trimester had ik het erg koud en als het goed is krijgen we een zoon. Maar de laatste paar maanden heb ik het juist ontzettend warm (gek hé met het weer wat we soms gehad hebben).
Bij mijn twee heren had ik het zoooooooooo koud! Nu opvliegers, echt niet normaal. Wat grappig joh, ik wist helemaal niet dat dit samenhing. Ook niet echt bij stilgestaan
Ik wist het ook niet haha, maar ik zocht op google naar zwanger en koud en kwam hierop uit, juist omdat ik bij mijn meisjes het ontzettend warm had Lees: in de vrieskou met de ramen open en tshirt aan....
Hoi Ik ben van nature echt een ijspegel hihi. Tijdens mijn zwangerschap had ik het bloedheet ook mr voeten en handen. Toen het vroor deze winter lag ik in een onderbroek boven de deken... En zoals je ziet een jongen hier<3
ik had/heb het bij beide zwangerschappen constant bloedheet en de eerste zwangerschap was een meisje en nu een jongen. dus bij mij klopt het niet.
Ik had het steenkoud tijdens mijn vorige zwangerschap. Moest regelmatig een warme douche pakken omdat ik anders niet warm te krijgen was! Maar....ik heb toch echt een dochter!
Eerste zwangerschap heeel warm.. constant opvliegers.. en later door de hittegolf sowieso heel warm..en dat was een meisje Nu behalve toen het zo warm was.. heel koud.. zit met een dik vest aan..en slaap nu al in mn winterbroek haha.. maar ik weet nog niet wat het wordt.. ik kom er op terug. .
Hmmm ik heb het koud en warm.. En het is er toch duidelijk eentje Maar moet zeggen wel veel warm.. 8 pendels voor meisje.. haha
ik stem niet heb het sinds enkele dagen behoorlijk koud, daardoor helemaal niet. Wisten al dat we een meid kregen. maar dit is zo'n rare stelling... iedereen heeft het toch wel eens koud of warm? En over het algemeen ben ik kouwelijk aangelegd.
Het gaat er juist om om het constant koud te hebben. Koud en warm is normaal, dus merk je geen verschil zou je een meisje kunnen verwachten volgens de bakerpraatjes