Ik heb mijn dochter in vinger geknipt!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Oh, ik voel me zo schuldig... Ik ging vanmiddag de nageltjes van mijn meisje knippen en toen knipte ik in haar vinger! Bloeden... Ik voel me zo stom en rot.

Sorry, moest het gewoon even kwijt...:(

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

He wat vervelend! Maar je deed het niet expres en we doen allemaal wel iets doms toch. Kan me voorstellen dat je even enorm van jezelf baalt maar waarschijnlijk is je meisje het al weer vergeten, geef haar maar een extra knuffel :)

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi

heb hier hetzelfde gehad: voelde me zoooo schuldig :(
    Gelukkig hield het bloeden vrijwel gelik op en had ze er verder geen last van. Vond het de 1e keren erna doodeng om te knippen.

Hopelijk heeft jou meisje er ook geen last van.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Zeer herkenbaar! Heb het zelf ook gehad en nog steeds vind ik het eng om ze te knippen en doet mijn man het....Mijn dochter is nu 21 maanden....:(

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    is mij ook is een keer over komen , het bloedde als een gek.
    ik voelde me ook erg schuldig en me dochter keek me aan of ze zeggen wou van wat is er aan de hand

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ach, gossie, wat kan je je dan schuldig voelen he.
    maar volgens mij overkomt ieder ouder dit weleens, niet leuk maar er zijn ergere dingen die je 'fout' kan doen.
    (heb ooit het traphek boven op laten staan, met als gevolg dat onze boef van anderhalf van boven naar beneden is gestuiterd, niets aan de hand gelukkig! maar wat kan je je dan schuldig voelen:( verschrikkelijk)

liefs joyce

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Is mij ook overkomen ;) Je bent niet de enige, maar dat wist je hier al ;) Kan gebeuren, hoor! Is immers geen opzet!

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey meid, dat heb ik ook gehad de eerste keer met knippen, nu scheuren de nageltjes meestal vanzelf een stukje in doordat ze veel aan het grijpen is dus dan kan ik ze eraf peuteren, maar als ik ze moet knippen dan ben ik heeeeeeel voorzichtig, ben zo bang dat het weer gebeurd :( mijn meisje had het overigens niet eens door!

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ook hier is het een keertje gebeurd! Voelde me ook erg schuldig, maar zoals je ziet gebeuren dat soort dingen wel eens. Niet te veel mee zitten hoor!

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heb ik ook al eens gehad.....2x zelfs:(
    Nu vind ik het nog eng met die iniminie vingertjes/nageltjes.

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb nu 2x in zijn vinger geknipt. O wat erg is dat. En Thijs ging meteen heel hard huilen echt heel zielig.
    Thijs is erg beweeglijk, dus het is zo'n beetje topsport zeg maar:p!
    Als ik knip en hij slaapt, dan wordt hij er wakker van. Nagels knippen stel ik ook echt uit8)!
    :(Hebben jullie nog tips hoe je ze het beste kan knippen?

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O, gelukkig heeft schijnbaar bijna iedereen het een keer meegemaakt, hier ook. Een van de eerste keren nog wel: echt voor mn gevoel zn halve vingertopje! Bloeden ook! En hij schreeuwen...oef, ik schrok me rot! Ik heb me er ook heel schuldig over gevoeld en nog steeds vind ik het daarom best eng om te doen...
    Het gebeurt per ongeluk en gelukkig hebben ze er geen trauma's van!

13. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hihi fijn dat er veel meer zijn die dit overkomt ;)

Mijn tip: Ik laat ze nu bij mij op schoot zitten en tv kijken, dan zit ze rustiger en kan ik er goed bij.

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gelukkig heb ik nog niet in vingers geknipt maar ik had van de week ook zoiets lulligs. ben marinte op ons bed aan het verschonen. ik zit ernaast!!!! en nog kukelt ze van het bed. ze zijn zo watervlug!!!! gelukkig deed ze zich niet echt pijn 30 sec huilen en toen lachte ze alweer maar ik schrok me kapot!!

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

knippen als ze slapen ;)

Heb blijkbaar ook eens haar huidje van de voet meegeknipt. Oeps...overkomt dus iedereen wel.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook een keer gebeurd...t was ff huilen maar verder had ze er niet zo veel last van hoor het bloedde hier ook niet zo erg...gelukkig..

17. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Gaat over heel iets anders...maar mijn moeder knipte vroeger mijn haren en toen was ik een jaar of 3 en zei: mama niet in mijn oor knippen he en toen knipte ze in mijn wenkbrauw...:(

Ik vijl de nageltjes van mijn knulletje (knippen mag volgens mij nog niet), maar is dat geen optie (moet je ook geduld voor hebben;))?

Zelf heb ik een keer gehad toen lag hij in mijn bed en bij het oppakken verloor ik mijn evenwicht en vielen we (gelukkig) terug op bed, lekker zacht en meneer merkte er niets van. Ik heb een keer zijn hoofdje gestoten tegen het handvat van de kinderwagen (ja vraag me niet hoe dat begreep ik zelf ook niet;)) maar daar schrok hij wel van en ik ging vandaag op zijn voetje zitten en dat voelde hij ook gelukkig niet:D

18. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ik heb ook al 2 keer in dr vinger geknipt, ze merkte er niks van en kletste vrolijk verder. Ik knip ze nu maar als ze slaapt, dat gaat nog het beste

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat rot zeg... het is ook een heel gepriegel met zon mini schaartje.. ik laat het manlief meestal doen

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik heb het ook een keer gehad hoor. Ik moest harder huilen dan mijn meisje. Vond het zoooooo erg.

Deel Deze Pagina