Tips heb ik verder niet. Alles is al gezegd denk ik. Maar vind het wel een heel erg mooi kamertje geworden. Daar hebben jullie echt je best op gedaan.
Ik zou een zwaar gordijn beneden of boven aan de trap hangen. Niet achter de deurtjes, tenzij je zeker weet dat ze dat niet eng zou vinden. en ook ik zou haar laten kiezen nog even op de (jongens) baby kamer fo op haar eigen kamer. Als ze het nog zo spannend vind, zou ik proberen haar eerst door middel van spelen laten wennen aan haar kamer en dan laten slapen op de voor haar vertrouwde vorm kamer. Er gaat erg veel veranderen en dat gaat weerslag hebben op haar. Zeker als ze dus heel licht slaapt, gaat ze dus waarschijnlijk steeds wakker worden van de baby, dus wil je haar dichtbij je hebben of de boel naar zolder zo dicht hebben dat ze het niet hoort. Al denk ik niet dat je babyhuil helemaal kan dempen. Als je dan ook nog naar zolder moet met baby er klein meiske die niet op haar kamertje boven wil blijven. Lijkt me niet handig.
onwijs lief kamertje!!! misschien zoals je zelf al zei gordijn achter de deurtjes én beneden onder aan de trap een goeie en dikke gordijn?
Een gordijn in ook een goede oplossing. Wij hebben zo een deur in de slaapkamer.. Hoeft niet duur te zijn! Is trouwens geen opdek deur maar zou natuurlijk ook mogelijk zijn. Ben wel nieuwsgierig naar de babykamer!
mooiee kamer zeg!! miss is het wat als je haar wat dingen laat knutselen ofzo voor dr kamertje, zodat het meer eigen wordt, of teken werkjes ofzo ophangen samen met haar, gewoon dat ze zich meer op haar gemak voelt in de kamer, dan gaat het slapen misschien ook beter