Ik ga in februari met de twee oudsten naar de SYTYCD-theatertour in de schouwburg van Antwerpen. Zijn er forumleden die bekend zijn in Antwerpen en tips hebbem voor het parkeren? Is er een P+R terrein in de buurt, en met welke tram moeten we dan naar de schouwburg? Alvast bedankt voor de tips.
Er zijn wel p+r's want dat hebben wij een paar keer gedaan toen we naar het sportpaleis gingen. Echter weet ik niet of je vanaf daar ook met OV bij de schouwburg komt
Als je een eind lopen niet erg vind, je kunt gratis parkeren aan de kaai van antwerpen. Een gedeelte van de parkeerplaatsen is betaald, maar als je de kaai iets verder doorrijdt is het gratis.
Je kunt idd buiten Antwerpen parkeren op een P+R. Daarvandaan met een tram of bus. Misschien heb je iets aan de volgende site (weet niet welke schouwburg je gaat nl) ANT Stadsschouwburg Antwerpen
cocko bedankt! Naar zo'n site was ik op zoek. Hiermee kan ik alvast op zoek naar de beste opties. Parkeren direct bij de schouwburg kan natuurlijk ook, maar dat is volgens mij best duur, en ik ben bang dat het ook heel druk is met wegrijden als de voorstelling is afgelopen. En ik wil proberen toch een beetje op tijd thuis te zijn, zodat mijn dochter redelijk uitgerust weer aan de CITO-toetsen mee kan doen.
Misschien is dit ook nog handig: zit een kaartje bij met alle lijnen enzo.. Succes en alvast veel plezier! P+R Antwerpen