Jullie mening, verjaardag baby/scheiding

Discussie in 'De lounge' gestart door chila, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Laat die zus even lekker links liggen. Niet opnemen, niet op berichten reageren...
    Mocht je dje verjaardag in een keer doen en ze doet moeilijk? Zo de deur uit sturen.
    Die is niet goed, laat d'r met d'r eigen zaken gaan bemoeien. Alsof zo'n scheiding nog niet vervelend genoeg is.

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Laat de zus van je ex, de zus van je ex.
    Je bent in goed overleg met je ex uit elkaar!
    Je hebt met je ex wat te maken en heel lullig gezegd met zijn familie niet!
    Zorg dat de opmerkingen van zijn zus of andere familie niet tussen jullie in gaan staan, jullie waren samen een stel en zijn samen de ouders van jullie dochter!
    Dat zij het niet met jullie afspraken eens is moet ze niet mee naar jouw maar naar je ex, blijkbaar is hij het niet met haar eens, anders had hij andere afspraken gemaakt danwel de afspraken gewijzigd.
    Het is heel makkelijk gezegd, (weet ik uit ervaring) maar negeer het, en dat bedoel ik niet als zijnde dat je schijnheilig hoeft te doen, maar negeer haar opmerkingen ze is hier geen partij in hoe graag ze dat blijkbaar ook wil.
    Wees blij dat je op een fatsoenlijke en volwassen manier uit elkaar kunt en geef dat ook aan bij je ex.

Mochten ze toch komen, maak bij de deur duidelijk dat je voor jullie meisje een fijne dag wilt, en als ze onrust willen trappen, ze beter gelijk kunnen vertrekken.

Als ze de kinderbescherming wil inschakelen moet ze zelf doen, maar ook de consequenties dragen van de gevolgen van een valse melding!
    Mijn ex schoonfamilie was ook zo stuk voor stuk, maar die worden nu met een flinke korrel zout genomen om het zo maar te zeggen. Dit resulteerde uiteindelijk dat zelfs de rechter aangaf dat omgang met hen niet in het belang van onze zoon was. Vanwege de negatieve uitlatingen, het zwart maken en het opzetten van zoon tegen de verzorgende ouder. (Bij mij was het niet alleen schoonzus, maar ook zwager en schoonouders, en de rest van de familie)

Wil je een hele fijne 1e verjaardag van jullie meisje wensen. En volg je gevoel hierin!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tjongejonge, dat ze niet inziet wie het kreng in deze hele situatie is. De kinderbescherming inschakelen? Ze denkt alleen aan hoe ze jou terug kan pakken en probeert dat over de rug van je dochter te doen en denkt er niet eens aan wat voor verdriet ze ook bij haar kan veroorzaken door zulke dingen te proberen. Wat een rotwijf kun je zijn zeg!

4. chila

chila Niet meer actief

Nou inderdaad. Ze ziet niet in wat ze haar broertje en zijn dochter hiermee aandoet.

Ik reageerde niet op haar maar ze begon toch weer, heb haar nu geblokkeerd. Via de app en ook op facebook want anders gaat ze me daar lastig vallen. Snap sowieso het probleem niet...
    Vorige week kwam ze mijn zus tegen, zei ze dat ze haar broer maar een eikel vond om ons in de steek te laten en dat ze zich er niet mee ging bemoeien. En maandag kreeg ik een kerstkaartje van dr met een hoop geslijm en nu dit.

Maarja, ze heeft een jaar niet naar mn dochter omgekeken en nu staat ze vooraan met de scheiding. Denk dat het beter is haar verjaardag toch apart te geven. Hoe lullig ook. Maar zij stookt iedereen op.

Deel Deze Pagina