Vent ludiek teruggepakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb het vaak koud. Daarom zet ik de verwarming in MIJN huis, die IK BETAAL van MIJN eigen geld op 21-22 graden Celsius. Mijn kerel die zet de thermostaat op 19 graden en loopt gedurende HEEL DE AVOND tegen mij te zeuren dat ik maar een trui aan moet trekken; terwijl hij er zelf zo langzamerhand als een Sasquatch uit begint te zien met zijn dikke truien. Op het moment dat ik koffie ga pakken zet ik de thermostaat hoger; op het moment dat hij naar de wc gaat, zet hij hem lager. En dan ga ik weer naar de wc en dan gaat hij wat te drinken pakken... Nou ja, hoger-lager; zeur zeur zeur zeur!

Ik 'moest' maar geen sexy shirtjes/blousjes dragen maar truien zien te fiksen. En ik zei op mijn beurt dat hij zijn trui maar uit moest trekken en anders buiten moest gaan staan.

Dus ik surfen online... Zijn er potverdikkie toch bijna nergens truien in mijn maat te vinden (ik ben dik; get over it). Het ontmoedigingsbeleid is dusdanig dat er enkel hele lelijke truien zijn en dat je als dik mensje maar gewoon kou moet leiden, of zestig euro uit moet geven voor een vest. En dat vertik ik, dan betaal ik liever de gasrekening volgend jaar, die is goedkoper dan de aanschaf van 3 truien!!! :D

Dus nu heb ik het volgende gekocht:

67192744 - pullover

In het rood :cool: !!! En ik ga hem naar elk familiebezoek van ZIJN familie dragen.

Nu nog zoiets heel goedkoop voor de baby zien te scoren, bij de Zeeman ofzo. Eens even kijken wie er gelijk krijgt in deze discussie! Ik ben van plan deze trui tot aan februari te gaan dragen en hem deze dagelijks onder zijn ogen te wrijven als tegenhanger voor de 'sexy shirtjes/blousjes'. Even gauw kijken hoe snel die thermostaat weer terug op 21-22 graden Celsius gaat. Ik kan niet wachten totdat mijn bestelling er is :p

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaaahahaha oh wat erg! Prachtig dit, ben benieuwd naar z'n reactie :D

3. Sylvia32

Sylvia32 Lid

11 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha you go girl :D
    En weet je wat irritant is? Hier dus ook he, ik zet hem op 21 a 22 en hij gooit hem naar beneden.
    Tlijk ik kan een trui aantrekken, maar ja, ik kan ook met mijn doos in de voortuin gaan zitten :S Gek gedoe, ik wil gewoon lekker ontspannen in mijn lekker zittende en leuk uitziende kleren (en onze dochter ook!! PUH)

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    O die trui is wel heeeeel lelijk:D

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    hahaha ik ben benieuwd misschien vind hij je wel beresexy zo

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oooo wauw, nou ik denk dat het averechts gaat werken hoor! Volgens mij krijgt je vent het nu juist heet van je.

*sarcasm off*.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wahahaha geweldig! You go girl!

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hahahaha Geweldige aktie...die hertjes!
    Oeps..rendieren:D

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier net zo...wat is dat toch met mannen?

Het is wel een heerlijke Mart Smeets trui zeg....pffff

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahaha die smeekt Dalijk of je iets sexies aantrekt en zet m op 23 graden!

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D

12. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

hahahah geweldig! :D:D:D
    Oerlelijke trui zeg!

wel vertellen hoe zijn reactie was he! :D:D

13. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Schitterend! Misschien nog een bijpassende muts en handschoenen erbij zoeken?

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Handschoenen heb ik al in die kleur :cool:

V/d week inderdaad naar de Action voor zo'n Russische berenmuts met van die flappers over de oren heen :D !!!!!!!

15. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ja duidelijk je moet gewoon leren breien :);) :)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kan breien :D ! Echter geen figuurtjes, en ik laat geregeld steken vallen :cool:

Alleen heb ik daar de tijd niet voor/kan ik daar geen tijd voor vrijmaken wegens andere naschoolse/nawerkse activiteiten. Ik doe een voltijd hbo-studie, ben het hoofdinkomen én ben mama van onze babyschat. Als ik nou ook nog moet breien en mezelf nieuwe technieken gaan leren, gaan er koppen rollen :)

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Maar als je steken laat vallen heb je kans dat de trui toch wel weer spannend kan worden:D

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ongetwijfeld, maar ik vond dit een veel beter plan :)

19. Memories

Memories Niet meer actief

hahaha die trui is echt heeel sexy ..

20. Memories

Memories Niet meer actief

haha en nu zie ik telkens boven aan advertenties van die sexy truien ...hmm misschien staat het mijn vent ook wel

die is getraumatiseerd door breien , zijn moeder breide alles voor hem.
    als onze dochter een gebreide trui krijgt flikkert hij hem meteen in de prullenbak :D

Deel Deze Pagina