Ik heb het vaak koud. Daarom zet ik de verwarming in MIJN huis, die IK BETAAL van MIJN eigen geld op 21-22 graden Celsius. Mijn kerel die zet de thermostaat op 19 graden en loopt gedurende HEEL DE AVOND tegen mij te zeuren dat ik maar een trui aan moet trekken; terwijl hij er zelf zo langzamerhand als een Sasquatch uit begint te zien met zijn dikke truien. Op het moment dat ik koffie ga pakken zet ik de thermostaat hoger; op het moment dat hij naar de wc gaat, zet hij hem lager. En dan ga ik weer naar de wc en dan gaat hij wat te drinken pakken... Nou ja, hoger-lager; zeur zeur zeur zeur! Ik 'moest' maar geen sexy shirtjes/blousjes dragen maar truien zien te fiksen. En ik zei op mijn beurt dat hij zijn trui maar uit moest trekken en anders buiten moest gaan staan. Dus ik surfen online... Zijn er potverdikkie toch bijna nergens truien in mijn maat te vinden (ik ben dik; get over it). Het ontmoedigingsbeleid is dusdanig dat er enkel hele lelijke truien zijn en dat je als dik mensje maar gewoon kou moet leiden, of zestig euro uit moet geven voor een vest. En dat vertik ik, dan betaal ik liever de gasrekening volgend jaar, die is goedkoper dan de aanschaf van 3 truien!!! Dus nu heb ik het volgende gekocht: 67192744 - pullover In het rood !!! En ik ga hem naar elk familiebezoek van ZIJN familie dragen. Nu nog zoiets heel goedkoop voor de baby zien te scoren, bij de Zeeman ofzo. Eens even kijken wie er gelijk krijgt in deze discussie! Ik ben van plan deze trui tot aan februari te gaan dragen en hem deze dagelijks onder zijn ogen te wrijven als tegenhanger voor de 'sexy shirtjes/blousjes'. Even gauw kijken hoe snel die thermostaat weer terug op 21-22 graden Celsius gaat. Ik kan niet wachten totdat mijn bestelling er is
Hahahahahaha you go girl En weet je wat irritant is? Hier dus ook he, ik zet hem op 21 a 22 en hij gooit hem naar beneden. Tlijk ik kan een trui aantrekken, maar ja, ik kan ook met mijn doos in de voortuin gaan zitten :S Gek gedoe, ik wil gewoon lekker ontspannen in mijn lekker zittende en leuk uitziende kleren (en onze dochter ook!! PUH)
Oooo wauw, nou ik denk dat het averechts gaat werken hoor! Volgens mij krijgt je vent het nu juist heet van je. *sarcasm off*.
Handschoenen heb ik al in die kleur V/d week inderdaad naar de Action voor zo'n Russische berenmuts met van die flappers over de oren heen !!!!!!!
Ik kan breien ! Echter geen figuurtjes, en ik laat geregeld steken vallen Alleen heb ik daar de tijd niet voor/kan ik daar geen tijd voor vrijmaken wegens andere naschoolse/nawerkse activiteiten. Ik doe een voltijd hbo-studie, ben het hoofdinkomen én ben mama van onze babyschat. Als ik nou ook nog moet breien en mezelf nieuwe technieken gaan leren, gaan er koppen rollen
haha en nu zie ik telkens boven aan advertenties van die sexy truien ...hmm misschien staat het mijn vent ook wel die is getraumatiseerd door breien , zijn moeder breide alles voor hem. als onze dochter een gebreide trui krijgt flikkert hij hem meteen in de prullenbak