Jullie mening want ik snap er niks meer van!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annelie566, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Sinds januari ben ik gestopt met de pil en vorige maand zijn mijn vriend en ik er 'voor gegaan'. Mijn cyclussen waren rond de 32 dagen en halverwege juni had ik een positieve test in handen. Helaas is dit niet goed gegaan en 17 juni begon het bloeden. Maar nu...snap ik helemaal niks meer van mijn cyclus. Mijn vraag aan jullie is of jullie eens willen kijken naar mijn temp kaartje en naar de foto's van mijn ovulatie testen. Helaas zijn de stripjes al opgedroogd maar de tweede en derde strip waren op het moment zelf de C en T lijn even donker(hoewel geen knaller) en ze worden alleen maar lichter.

FF gaf namelijk aan dat mijn eisprong cd10 zou zijn, wat voor mij heel erg vroeg is. Maar vanaf die dag is mijn temperatuur ook weer gaan stijgen. Beetje buikpijn gehad maar geen slijm oid. Vanmorgen wel een dikke slijmprop verloren maar de testen blijven negatief.
    Kunnen jullie er iets van maken? CD10 voor een eisprong lijkt mij te vroeg maar aan de andere kant worden de testen lichter. Ik snap ook niks meer van mijn temperatuur.

Hier kaartje van FF(hoop dat hij te zien is)
    425714 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Sinds vorige maand slik ik tarwekiem olie en sinds deze maand etos zwanger worden pillen. Temperatuur steeds om half 7 smorgens gemeten, ovulatietesten steeds om 12 uur smiddags.

Ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken!

2. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid, wat ik zo kan zien denk ik dat je inderdaad je ei op dag 10 hebt gehad.
    Het kan zijn dat dit keer je cyclus wat ontregeld is omdat het vorige keer fout is gegaan en dat je dit keer dus een korte cyclus hebt.

3. annelie566

Maarja die testen...zijn die wel positief?

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Heb je op 26 en 27 juni niet getest? Het kan zijn dat je piek bevoorbeeld de 27ste is geweest maar dat je die gemist hebt. Of je ei is helemaal nog niet geweest. Vind de tempdaling die je de laatste 2 dagen hebt gehad nogal vreemd. Het zou boven de rode stippellijn moeten blijven. Ik zou nog even blijven doortesten. Misschien zijn je ovulatietesten nog positief in het begin door resterend HCG hormoon?

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn positieve testen zagen er ook zo uit en ik ben nu zwanger.
    Ik vind de test de 25e positief.

6. annelie566

Nee want de zwangerschapstest die ik de 17e deed was echt weer wit, dus lijkt me niet dat er nog iets was. Ik hoop morgen gewoon weer een stijging te zien! 26 en 27 heb ik inderdaad niet getest maar wel temperatuur gemeten.

Ik denk dat ik de komende 3 dagen nog maar moet afwachten als m'n temp dan omhoog gaat en de testen blijven negatief zal m'n ei wel ergens op 25 of 27 juni zijn geweest. Maarja die slijmprop van vanochtend :( word hier zooo onzeker van!

7. annelie566

Ik heb ook niet getest die dagen omdat ik dacht dat het gewoon nog niet zo vroeg kon zijn! Maarja nu worden ze alleen maar lichter en lichter terwijl die ellendige testen juist moeten oplopen!

8. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Annelie566; je kunt ook last hebben gehad van een innesteling.

9. annelie566

Ja zou kunnen! Ik weet het echt niet! Bah ben er zo mee bezig en zo ken ik mezelf helemaal niet mar ben gewoon zo onzeker geworden na vorige maand:(

10. annelie566

Temperatuur is gewoon weer omhoog gegaan.

Deel Deze Pagina