Hoi! Haha er is nog niemand geweest die heeft gezegd dat ik het niet moet doen...Dat betekent dat ik vandaag eerst wat extra informatie ga opvragen, want het betreft een hele nieuwe functie.. Er wordt een pilot opgezet om uiteindelijk buurtzorg bij ons in de thuiszorg te implementeren..daarin zal diegene die de functie van verpleegkundige binnen het team(hopelijk ik dan) ook een rol in spelen...Ik wil graag de functie wat duidelijker geschetst hebben..de functieomschrijving is erg vaag.. @Troetjuh..nee joh tuurlijk ben je als helpende niks minder dan een vpk....het is net wat jij zegt..een vpk mag gewoon veel meer en heeft een ander denk en werkniveau..Maar een helpende is ok heel erg belangrijk binnen een team.. Maar binnen deze functie is het de bedoeling dat ik uiteindelijk leiding ga geven en vooral een coordinerende rol ga invullen tov mijn collega's. Uiteindelijk is het de bedoeling over een paar jaar dat ik dan ook sollicitatiegesprekken ga doenen mijn eigen team samenstel.Buurtzorg is veel kleinschaliger en je werkt dan dus in kleine subteams waarin een soort van "coach"een overstijgende functie heeft.. Nu werk ik ook als verzorgende ig..dus in die zin verandert dan mijn relatie ten opzichte van hun snap je?? Ik vind het allemaal maar spannend haha. Groetjes Liz
Ook ik zeg doen!!!!! Wie niet waagt wint ook niet he.Het klinkt als een hele mooie uitdaging en het lijkt mij een leuke baan.Nogmaals doen dus!
doen! vooral omdat je leidinggevende blijkbaar jou op t oog heeft. Enne, vrouwen........kunnen nu eenmaal zwanger raken. Daarna ben je er weer, en wat is nu eigenlijk 5 maanden, misschien mag je dit werk nog wel 25 jaar doen. Tijdens je zwangerschap kun je alles aan iemand overdragen toch.