Hallo! Vanochtend heb ik met ochtendurine een zwangerschapstest gedaan: positief! Voor de zekerheid toch een uurtje geleden een test gedaan, Predictor. Heb de urine opgevangen en het staafje 5 sec er in gehouden. Uitslag: negatief! Achteraf staat er in de gebruiksaanwijzing dat je de test 10 sec in het kopje moet houden.. vanochtend overigens ook 5 sec gedaan... Wat denken jullie? Anders misschien morgen maar even langs de huisarts? Alvast bedankt. xx Chico
predictor heeft meer hcg nodig Maar waarom 2 x testen op 1 dag ik zou als ik posi zou testen paar dagen erna weer een x testen Maar posi is posi hoor
Morgenochtend nog een test doen van een ander merk? Dacht hier weleens gelezen te hebben dat predictor pas laat positief test, maar dat weet ik niet zeker. Anders een clear blue halen, deze testen vroeg positief schijnt het.
Ja, ik zou als ik jou was ook morgen nog s een andere test doen. Misschien is t dan wel duidelijk. Hoop voor je dat ie dan helemaal postief is! Bij sommige testen staat in de bijsluiter trouwens dat het niet uit maakt of je de teststrip 5 sec. in je plas-straal (wat n woord! haha..) houdt of dat je t 'm in een bakje met opgevangen urine houdt. Maar dat ligt dus aan t merk test dat je doet?
ik wilde graag nog eens testen, omdat ik totaal niet het gevoel heb dat ik zwanger ben. mn man heeft van predictor 2 testen gehaald, wil het vanavond nog een keer proberen en dat toch 10 sec aanhouden. en als die ook negatief is, dan morgen maar een cleur-bleutje er tegen aan gooien.. mn moeder vond het overigens ook niet nodig dat ik een tweede test deed. ze zei dat de huisarts ook wel een tweede test kan doen, die zijn helemaal betrouwbaar.. mensen: IK BEN ZENUWACHTIG!
waarom wacht je dan niet tot morgen? met ochtendurine... Daar zit over het algemeen meer HCG in en dan kan je beter testen schijnt al hoeft het niet veel uit te maken maar aangezien je met die predictor test al negatief hebt getest zou het misschien slimmer zijn als je de andere test morgen vroeg doet?
Ik zou als ik jou was ook wachten tot morgenochtend dan test je sneller positief dan s'avonds! Succes!
Haha! begrijp t helemaal, spannend! Tja, je hebt ook gelijk, als je naar de huisarts gaat, weet je t in ieder geval zeker. Je bent ook al 12 dagen over tijd zie ik, en je hebt nu pas voor t eerst getest?
hey chico, ik zou gewoon morgen opnieuw testen. je hebt immers al 1 keer positief bericht gehad! dus wat dat betreft! succes! groetjes, Cat
kleintje88, dat is wel een goed idee ja. vind het wel zonde om de test van predictor weg te gooien, dus ga m voor het slapen gaan toch ff doen.. hoop dat het door die 5 sec was, dat ie nega was. want ja, 's ochtends kan de HCG beter worden opgespoord. dus als ie vanochtend posi was.. oh, ik hoop het zo!
hey MiSe, Ja ik heb vandaag voor het eerst getest.. ben nogal negatief ingesteld (net zoals de laatste test.. ). maar ik heb ook altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad. had eigenlijk 5 dec ongesteld moeten worden. de laatste maand was ik 7 dagen overtijd, dus dacht ik dat ik afgelopen vrijdag wel ongesteld moest worden. maar ik moest morgen eigenlijk opnieuw een inenting halen en dan mag je niet zwanger zijn. vandaar voor de zekerheid een test gedaan.. in welke ronde zit jij eigenlijk?
nou, ik geloof het nu wel hoor! net een derde test gedaan: POSTITIEF! morgen langs de huisarts met het goede nieuws!
HOERAAAAA! wat fijn voor je! Verschrikkelijk he die onzekerheid! Ga er maar lekker van genieten. Hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde nieuws brengen!