Vind kaartje 1 verreweg het mooist, heel classy maar ook liefelijk...ik zou zelf ook voor dit kaartje kunnen vallen. Kaartje 2 vind ik ook wel leuk alleen wat te 'kinderachtig'' naar mijn smaak...Zelf zou ik dus absoluut voor kaartje 1 gaan.
Ja hier ook absoluut kaartje 1! Heel mooi kaartje, weer eens wat anders. kaartje 2 vind ik beetje saai, standaard, kinderachtig wellicht. Succes met de beslissing!!
Kaartje 2 een rouwkaartje????!!! Met dat bloemetje en bijtje???? Een beetje kinderlijk zoals al eerder gezegd werd... ja dat wel... maar ja... dat zijn wel meer geboortekaartjes Maar goed... ik had al kaartje 1 gekozen hihihiih
Heej Valhalla, Bedankt voor je stem! Wij hebben ze gewoon gezien in van die boeken die we bij de drukker hadden gehaald (dus in het 'echt'). Toen het bestelnr. even op internet ingetikt en een gratis proefexemplaar aangevraagd. Dus we hebben ze gewoon hier thuis liggen. Je hoort zoveel over het bestellen via internet dat ik dat echt niet durf! We bestellen ze ook gewoon bij de drukker. Maar bedankt voor de tip! Kus Lara
Hihihihi, bedankt allemaal voor de stemmen van vannacht/vanmorgen... Het gaat steeds harder met kaartje 1... (29 tegen 21) danku Rouwkaartje... nee, dat had ik er ook nog niet in gezien
Hoe meer ik naar de kaartjes kijk hoe mooier ik kaartje 1 vind.... Veel fleuriger als kaartje 2... Kaartje 2 is wat sobertjes.... Dat wel... Eenvoudiger zeg maar En in de poll is kaartje 1 nu ook aan het winnen.. zie je dat Lara?
Ik heb gestemd op kaartje 2. Kaartje 1 vind ik ook mooi, maar zo chique en dat is niet echt mijn ding, dus vandaar.
Kaartje 2, ik vind kaartje 1 ook heel mooi, maar met vlinders heb ik altijd een beetje de associatie met overleden kindjes.