Ik vind ook kaartje 2. Kaartje 1 met de vlinder doet me ook een beetje denken aan 'vlinder' in de trant van een gestorven kindje.. Bij kaartje 2 zou ik dan wel wat meer kleur doen. Maargoed dat is slechts mijn mening..
Ik vind kaartje 1 mooier, wat vrolijker, meer kleur. Doet mij persoonlijk niet aan een gestorven kindje denken, ik zie veel meer geboortekaartjes met vlinders erop. Succes met kiezen!
ik zou voor kaartje 1 gaan maar ik ben dan ook helemaal vinder fan! Maar ik vind het alletwee erg leuke kaartjes hoor!
Jeeeeeeeeej we zijn eruit.... We hebben de teksten erin gezet (yeah, Wishgirl bedankt voor de tip!!) en Bart vond het ook veel mooier in... Kaartje 1!! Hij zei dat'ie eigenlijk al een paar dagen kaartje 1 leuker vond maar dat hij al jullie reacties ook wel interessant vond (die las ik voor). En dat hij het ook wel leuk vond dat hij een tijdje op 'winnen' stond in deze poll...Hahaha, mannen.... Dankjulliewel voor het meedenken meiden, *DIKKE KNUFFEL*!!! Liefs Lara Ps. Op het punt van beslissing heb ik nét geen 100 stemmen op 'mijn' kaartje (99) Ik denk dat ik zelf ook maar een keer ga stemmen (had ik niet gedaan). Precies 100 is toch wel leuk...
Qua meedenken.... Heeeel graag gedaan! Het is ook best moeilijk om een kaartje te kiezen.. En gefeliciteerd met de gemaakte keuze!!! En nou niet meer bedenken he.... (gna gna gna hahahaha) En ik mag het natuurlijk niet zeggen... maar..... goeie keus! En 100 stemmen is idd leuk hihihi