Betalen bij levering Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynette84, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi,

Vandaag zou onze kinderwagen, maxicose en nog wat spulletjes bezorgt worden. Ze waren lekker op tijd en de bak voor de kinderwagen zou na geleverd worden. Ik had gevraagd in de winkel ofdat ik thuis bij levering kon betalen. Dit was geen enkel probleem. Ik ging er van uit dat ik bij de berzorger kon pinnen. Zoals de meeste leverings bedrijven. Omdat ze niet meer met groot/veel geld mochten rijden.

Dus bij levering van de spullen had ik alleen maar een pinpas in huis. Ik kan bij mijn bank ook maar max 500 euro pinnen. En het bedrag van de spullen zit rond de 800 euro. Dus dacht van dan pin ik lekker, dan hoef ik niet speciaal naar de bank, en loop ik zelf geen risico dat ik berooft word of het geld kwijt raak.

Dus alles staat binnen. Alles compleet op de bak na.
    Vertelt die man dat er niet gepint kan worden, alleen dat er contant betaalt kan worden. Dit staat ook op de bon helaas. Deze heb ik wel gelezen maar heb ik dus overheen gelezen. Dit hadden ze in de winkel wel even extra mogen zeggen.

Nu heeft hij de spullen weer mee genomen en kan ik ze nu op eigen verzoek ophalen in de winkel. Dan zal ik hier pinnen en hopen dat het in mijn auto past (citroenc2) Ik vind het maar vreemd dat hun geen mobiel pin automaat hebben.

Wie heeft dit ook gehad? En wat vind je er van?

Ik baal hier enorm van en hoop dat het niet te lang duurt voordat het in de desbetreffende winkel is waar wij dit besteld hebben en dan kunnen ophalen.

Groetjes Lynette :)

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij zijn geinformeerd dat wij of 2 weken voor levering via internet bankieren konden betalen of inderdaad cash bij aflevering... vervelende miscommunicatie.

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Erg vervelend idd.
    Mij was wel verteld dat ik niet kon pinnen alleen cash kon betalen

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Bij mij stonden ook de betalingsvoorwaarden en regelingen op de achterkant van de bon die we kregen bij de bestelling.
    Ik kan me herinneren dat hierbij stond dat je niet aan huis kon pinnen....

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hmmm ik kan mijn herinneren dat er werd gezegd dat het bedrag minimaal zoveel weken (2?) van te voren overgemaakt moest zijn. En anders gingen ze niet leveren. Maar dat kan natuurlijk ook zijn, omdat we deze afspraak hebben gemaakt.

Hoe dan ook, ook al heb je het verkeerd gelezen of er over heen gelezen, nu moet je het gaan ophalen en dat is natuurlijk niet zo fijn.

Je verheugt je op het leveren van de spulletjes.

Ze willen dus blijkbaar niet opnieuw een afspraak maken om te bezorgen? Dat vind ik wel raar.

6. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    bij ons is van tevoren al aangegeven dat je het cash moet betalen of idd moet betalen via internetbankieren/in de winkel paar dagen van tevoren...
    dus ja...het is wel vervelend voor je...maar het is opzich niet heel vreemd hoor dat bedrijven nog geen mobiel pin apparaat hebben...

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Bij ons is het in de winkel verteld bij bestelling en ook nog eens bij het maken van de afleverafspraak dat je alleen cash of vooruit kan betalen.

Ze zullen wel een goede reden hebben waarom ze (nog) geen mobiele betaalautomaat gebruiken.

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Wat vervelend zeg! Heb je je spulletjes nog niet...
    Bij ons was het idd netjes en duidelijk verteld dat de bezorger geen pin had. Balen zo'n miscommunicatie.

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hoi.
    Ons werd het ook van te voren duidelijk gemaakt dat pinnen niet mogelijk was bij aflevering.
    Als reden gaven ze toen dat alles word afgeleverd door een extern transportbedrijf die voor meerdere opdrachtgevers werkt en het administratief gezien een chaos wordt wb de pinbetalingen.
    Wel vreemd dat ze dan geen nieuwe bezorgafspraak met je willen maken.

10. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Ook bij ons is duidelijk verteld dat we contant moesten betalen of dat het geld bij hun op de rekening moest staan minimaal 3 dagen voor de levering.Is flink balen voor je!

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ons werd toen ook verteld dat het contant kon. Alleen niet dat het exact gepast moest zijn, want de chauffeur bleek geen wisselgeld te hebben.

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja idd ze hebben geen wisselgeld bij zich erg vervelend. Maar dat je niet kan pinnen is ons wel 3x verteld en staat het ook nog eens op de bon.
    Ik vind niet dat babydump hier iets aan kan doen en snap goed dat ze het niet nog een keer bij je bezorgen. Misschien kun je het wel tegen bezorg kosten laten bezorgen

13. Bij ons was het ook verteld dat we niet konden pinnen bij afleveren. Net zoals hierboven gezegd wordt, van te voren kon je het overmaken of contant aan de deur betalen. Ook op de achterkant van de bon staat het vermeld. Het is balen meid, maar weinig aan te doen helaas.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier werd het bij ons ook bij de aanschaf verteld.

15. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Balen zeg! Bij ons werd het er wel bij verteld...dat zullen ze misschien wel vergeten zijn. Het is wel voor je eigen veiligheid hoor dat ze geen mobiel apparaat hebben. Schijnt niet helemaal waterdicht te zijn.

Groetjes Lysanne

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij hadden toen der tijd alles al gewoon betaald in de winkel omdat we ook diezelfde dag eenj babykamer hadden gekocht dus geen idee hoe het zit met cash of pinnen

Deel Deze Pagina