hoi hoi, Vanochtend had ik een afspraak bij gyneacoloog vanwege na controle operatie afgelopen dinsdag testen wij al positief gister nog eens en streep nog duidelijker ik de testen meegenomen naar de gyn en laat ze zien (ivm pco & 2 x bbz) zegt ie daar werken wij niet mee hier heb je formulier om urine test te doen ik huh wij bij de receptioniste ik zeg moet je luisteren ik ben een kwartier geleden nog goed na de wc geweest + thee op zegt ze maak niet uit joh als je niet kan moet je effe flink water drinken ik ik zeg zo dan krijg je geen goeie uitslag volgens haar had dat geen incloed maar goed ik drinken en potje gevult een half uur later terug komen uitslag negatief kom over een week maar terug ik kreeg niet eens de kans voor bloedtest te vragen mn man plofte hij zegt tegen de gyn en de receptioniste elke gek weet dat je niet moet drinken voor zon test en al kan niet zijn dat we 2 positieve duidelijk! hebben en dan nu negatief dus wij zijn net de stad in geweest en geinformeerd bij apotheker en die zegt t zelfde niet drinken en niet vlak nadat je al na de wc bent geweets We hebben van de kruidvat na aanleiding hiervan 2 verschillende nieuwe testen gratis meegekregen en bij de etos hebben we verschillende gekocht ik voel toch wat ik voel en dan 2 duidelijke testen we hebben die testen meegenomen na apotheker en na kruidvat en die ook bij de apotheker van de etos om te laten checken allemaal zeggen ze positief, en dat het geen valse uitslag is wat vinden jullie? liefs, Claire
Hoi claire, Meid van harte! Positief is positief! Je bent zwanger! Je bent nog wel pril zwanger dus dat kan misschien ook wel een beetje de oorzaak zijn dat de test daar negatief was, dus ga over een week terug en doe daar nog even een test en laat ze een poepie ruiken! Imke
dank je immie! heb vanmiddag na 1 kop koffie en 3 uur wachten urine opgevangen en de test der zwangerschapstesten gedaan had een hele riedel verschillende en allemaal positief Ik zal ze leuk inpakken voor hm liefs, Claire