Hey iedereen, Even nieuwsgierig. Wat vinden jullie een leuke hollandse jongensnaam, maar dan niet te ouderwets. Het moet niet rijmen op Bas en niet beginnen met de letter D, N, J, T. (i.v.m. eigen naam en neefjes) Van meisjesnamen weet ik genoeg leuke, maar jongensnamen... Ik hoef het ook helemaal niet nu al te weten, maar vind het wel leuk Liefs
Gijs vind ik leuk! Maarree.... waarom mag de naam niet beginnen met een letter die in de familie voorkomt, dan maak je het jezelf zo moeilijk!
Tja, mijn oma heet Gijsje, en dat wil ik gebruiken als 2e naam als we ooit een meisje krijgen. En voorletters van neefjes waar ik zelf tante van ben vind ik zelf niet zo leuk. Het word er wel lastiger op, maar het is gewoon een gevoel. Nog meer ideeën? Liefs
- Mees - Lex - Luuk - Fedde - Casper Moeten de namen trouwens uit één lettergreep bestaan of maakt dat niet uit?
Milan is inderdaad een leuke naam, maar in mijn omgeving zijn al een heleboel Milannetjes! Dan wil ik toch iets anders. Liefs
Onze zoon heet voluit Silvester, maar roepnaam is Sil... Ook lekker kort maar krachtig (je moet het alleen niet erg vinden dat iedereen begint over een bepaalde strandjutter, hahahaha)
De moeder van een ex-vriend heette Silva en die werd ook Sil genoemd. Dus nee, die word het niet. Het is wel lastig he! Liefs
ik ga even de "wat oudere" mannen in de familie af Lans Wally Ton Mart Andre Ben kees hans jan henk tjah dit zijn toch wel oerhollandse namen denk ik?
Hihi! Nou, wij hebben een vriendin die Silvia heet (dus ook Sil wordt genoemd) EN de dochter van een vriendin Priscilla (wordt ook Sil genoemd) EN een kennis die Sil heet, maar wij vonden het een te leuke naam, dus toch gewoon gedaan Maar sluit je alle namen uit van iedereen die je ooit hebt gekend, dan? Want dan ben je nog best snel door je mogelijkheden heen, volgens mij..
- Hidde - Abel - Allard - Eelke - Faas - Flip - Hugo - Floris - Ids - Koen - Lars - Maurits - Melle - Mink - Onne - Rik - Rolf - Roan - Ruurd - Sam - Sibbe - Siebe - Sjoerd - Foppe - Ewout - Wiebe - Walter - Ysbrand - Zeger -