Hmm, sorry ik snap het even niet... Er is toevallig een zangeres die zo heet maar wat heeft het met de naam te maken?
Nouja, het is natuurlijk niet zomaar een naam. Er is 1 Avril en dat is zij. Net zoals dat je zou vragen wat er van de naam Madonna of Shakira ofzo wordt gedacht. Dan is het niet raar dat mensen die associatie hebben toch?
Ok ik begrijp wat je bedoelt. Maar Madonna of Shakira zijn artiestennamen en Avril is gewoon een franse voornaam... Denk je bij Michael dan ook gelijk er is maar een van en dat is Jackson?
Nee maar dat is precies wat ik ook zeg. Er zijn op de wereld denk ik een stukje meer Michaels dan Avrils (Avrillen?) Het is gewoon niet zo'n gangbare naam. Wel een mooie naam overigens hoor, maar als je die associatie vervelend vindt zou ik het niet doen. Succes!
Nee, bij Michael niet, maar dat komt omdat Michael een veel vaker voorkomende naam is. Avril is een naam die je verder eigenlijk nooit hoort en dan denk ik dus gelijk: Hey, da's de naam van die zangeres. Net als dat ik bij Angelina aan Angelina Jolie denk en zoals als genoemd bij Madonna een de zangeres Madonna en ook zo voor Shakira.
Dank jullie wel, het is iets om over na te denken... Wij willen overigens de Nederlandse uitspraak en geen Engelse.
Nee, sorry klinkt toch niet zo mooi vind ik persoonlijk. Zeker niet als het op z'n Nederlands wordt uitgesproken, maar dat vind ik voor heel veel namen gelden.