Ik wil een nieuwe mobiel via vodafone op internet bestellen omdat ik vanwege mn zwaar gekneusde enkel niet naar de winkel kan. Maar we gaan vrijdag op vakantie een weekje en ik weet dus niet zeker of ik m dan op tijd in huis heb Zag al wel bij 1 site een expresslevering binnen 24 uur staan maar daar betaal je dan weer dik voor natuurlijk. Iemand ervaring hoe lang het duurt?
Meestal staat het erbij, het is per site verschillend denk ik. Kijk anders in de leveringsvoorwaarden op de site daar staat er vast ook wel wat over.
Ik heb goede ervaringen met de volgende site: Info - Typhone.nl Al een paar keer besteld en altijd binnen een paar dagen in huis. Moet wel zeggen dat het langer duurt als je er eentje met abbonement neemt want dan moeten er papieren heen en weer gestuurd worden. Dit duurde bij mijn man 4 werkdagen voor hij hem in huis had. Ze kunnen hem ook afleveren op je werk mocht je dat willen.
hmm, denk dat ik dan toch maar kijk of het misschien donderdag lukt om er even heen te gaan. Dan kan mn man ff rijden en kan ik inmiddels ook misschien al wel weer wat verder lopen. En anders wacht ik wel tot na mn vakantie