Jullie mening...?

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik geef je groot gelijk ! Als hij inspraak wil moet hij eerst maar eens zijn verantwoordelijkheid gaan nemen

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    lekker gaan denk..
    kom op wel willen beslissen maar geen cent betalen
    alleen daarom kan ik al raar worden bij het idee

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jij wordt al raar bij het idee, laat staan als je het echt mee maakt;)
    Maar goed, ik ga ook sowieso op vakantie ik heb niet voor niks geboekt. Ik hoop alleen dat dit niet op een drama gaat uitlopen, dat is het laatste waar ik zin in heb.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben het helemaal met iedereen eens. Jij hebt alle verantwoordelijkheden over alles wat met je zoontje te maken heeft en dan zou je zijn toestemming moeten vragen????
    die ex isniet lekker geloof ik

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Goed gedaan van je! Knap hoor, studeren en ook nog een kindje opvoeden...alleen. Ik neem mijn petje voor je af!

En nu een lekkere vakantie in het vooruitzicht! Wie is hij om jullie dit niet te gunnen?!?!?
    Breng het positief en zeg dat je in geval van 'nood' mobiel bereikbaar bent.
    Jullie hebben dit verdiend!

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hij is een mooie zeg ... pff ..

Ik ben het eens met de andere meiden! Gewoon lekker gaan dus! Ik vind het al heel wat dat je in ieder geval met hem bespreekt wat jou plannen zijn .. ;)
    Hij heeft de kleine niet erkend, heeft het gezag niet dus heeft ook helemaal niks te zeggen ..

Lekker genieten van je aankomende vakantie, je hebt het verdiend! :)

7. liebrando

liebrando Niet meer actief

Meid ga heerlijk op vakantie met je mannetje!! Ga heerlijk genieten! Je ex heeft geen poot om op te staan, hij heeft hem niet eens herkend, hij hoort niet meer bij het gezin. Tuurlijk kan je het hem even laten weten. Maar verder heeft hij echt helemaal niks te zeggen dus gewoon lekker gaan!

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat lief:) dankjewel!

9. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Heey,

Ik sluit mij aan bij de andere reacties en wil je alvast een hele fijne vakantie toewensen, zo te lezen hebben jij en je zoontje deze vakantie dubbel en dwars verdiend!!

Liefs,

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wil je ook een hele fijn vakantie toewensen! Lekker gaan meis!

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik vind dat jij absoluut geen toestemming hoeft te vragen aan hem. Idioot hoor. Hij is misschien de biologische vader van jullie zoontje, maar als ik het zo hoor, is hij niet zozeer een vader die ook opvoedt etc. 1 keer in de 10 dagen 3 of 4 uurtjes samen doorbrengen? Prima, heel goed. Maar hij heeft absoluut geen zeggenschap over jullie. Natuurlijk moet hij weten wanneer en hoe lang jullie weggaan, maar 'toestemming'???? Misschien moet hij even terug in de realiteit komen.

Deel Deze Pagina