Hallo allemaal, Ik ben nu bijna 18 weken zwanger. iedereen die net zover is voelt al een tijdje haar kleine van binnen. Ik heb mijn placenta weliswaar aan de voorkant liggen en heb me ook laten vertellen door de verloskundige dat je dat je kleine later pas voelt. maar ik had wel verwacht of eigenlijk gehoopt die kleine nu al een keertje gevoeld te hebben, ook al is het maar een klein plopje zoals iedereen het zo mooi beschrijft. maak me een klein beetje zorgen.... Wanneer voelden jullie je kleine?
Geen zorgen maken joh. Ik ben ook 18 weken en heb het dan wel een paar x gevoeld maar misschien is er wel gevoel maar herken je ze niet. Ik heb het bijvoorbeeld 1 x heel duidelijk gevoeld en daarna een enkele x een soort geborrel. Nee, het komt echt wel. Nog effe geduld, ik kan ook niet wachten hoor!
maak je geen zorgen! Ik heb mijn kleine pas met 21 weken gevoeld en mijn placenta ligt aan mijn rugkant. Je zou nu eens mijn buik moeten zien bewegen , hij heeft mijn ribben echt behoorlijk beurs gestampt, haha. Heb nog even geduld komt vanzelf!
dit zijn ook de reacties waar ik hoopteTHNXS!. Eigenlijk het gevoel hebben dat je niet de enige bent. maarre caroline, eigenlijk moet ik dus blij zijn dat hij/zij nog niet loopt te trappen al met al kan ik inderdaad niet wachten. stukje bevestiging is het.
Ik heb ook me placenta aan de voorkant zitten en voelde het met 20weken voor het eerst, teminste dat dacht ik dan.. achteraf heb ik het al wel eerder gevoeld, maar had toen niet echt het besef van dat dat me kindje wel is zou kunnen zijn Soort van onrustig gevoel in me buik, vaak als ik op me werk tussen de middag aan het eten was. groetjes.......
Angel Eyes.... Wij gaan gelijk op en ook ik voel de beeb nauwlijksssssss, heel soms heb ik iets van erkening, maar dat duurt zo kort dat ik er aan zou kunnen twijfelen, en dit terwijl het al mijn derde beeb is, ik zou me als ik jou was echt geen zorgen maken en er nog even lekker van genieten. Voor je het weet smeek je de beeb om je ribben of blaas een uurtje te besparen
Ik voel mijn kindje ook nauwelijks.. Nu langzamerhand begin ik soms wel plopjes te voelen. Heel raar want ik had gisteren een echo en ik zag mijn meisje op het scherm druk bewegen maar ik voelde er niks van en mijn placenta ligt dan zelfs nog aan de rugkant dus dan zou ik het eerder moeten voelen.. Dus maak je geen zorgen, ik deed dat ook was hartstikke zenuwachtig gisteren en ik ontspande toen ik het hartje zag kloppen. En alles is goed met mijn baby dus maak je geen zorgen!
meiden nogmaals bedankt voor jullie reacties. voel me wat zekerder, het was ook niet echt dat ik in zak en as zit. maar je hoopt het nu toch wel te voelen. maar inderdaad misschien wordt ik er straks wel gek van thnxs!
He Angel Eyes, mijn vk zei dat het normaal was dat je het bij je eerste (het is toch je eerste he) bij 22-24 weken echt voelt... ik voelde het al bij 20 weken en mijn man ook. En van dat laatste viel ze bijna van dr stoel. Dus: don't worry !
Hier ook nog weinig gevoel.... helaas. Af en toe een plopje, maar that's it. Ik ga dan twijfelen of het de baby is. Groetjes, Anakin.
ik heb ook nog niets gevoel, hoe mezelf ook gewoon voor dat het rond de 20ste week pas gaat beginnen, is het eerder dan valt het allemaal mee... Ben ook wel reuze benieuwd hoe het voelt...
Oh ja, onze kleine heeft het ruimschoots goedgemaakt trouwens . Nu nog steeds... ze zeggen dat ze op het eind wat rustiger worden... nou niet veel van te merken (mijn arme ribben )!
ik had bij de eerste mijn placenta ook voor zitten en voelde hem met 18 weken terwijl mijn vk ook zei dat het wrs wat langer zou duren omdat de placenta toch het gevoel van de bewegingen dempt en indd mss voel je het alwel maar denk je dat het wat anders is je merkt het vanzelf dat prachtige gevoel bij de tweede zit mijn placenta aan de achterkant en voel ik de plopjes al vanaf week 16 en nu duidelijke bewegingen in week 18 maar nu zei de vk ook dat zelfs met een tweede het nog wel een paar weken langer had kunnen duren
Hahahah zit ik net gisteren te verkondigen dat ik de beeb ook nauwlijks voel, zal je net zien dat ik vandaag meerder malen het echt duidelijk heb gevoeld. Ik legde mijn warme hand op mijn buik en na een klein minuutje zo voelde ik duidelijk een reactie ( of toeval?) , zo leuk om dat weer heel duidelijk te voelen, ik hoop dat jij , Angel eyes, ook snel zo een ommekeer mag hebben.
Voor mij is het ook de eerste en ik denk dat ik de baby afgelopen vrijdag gevoeld heb 3x. Maar ja ik weet het niet zeker, want het waren echt plopjes, maar nu is het weer rustig binnen in. Lijkt me wel vroeg, maar mijn placenta ligt wel aan de achterkant en ik ben niet echt dik. Misschien dat dat scheelt. De VK kon ook het hartje al laten horen bij 10 wkn, 2 dgn terwijl ze dat absoluut niet verwacht had!