Meer dunnere afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door carlo1987, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Wie herkent dit?ik ben nu 10dpo, en sinds vandaag heb ik meer dunnere afscheiding. Ik heb steeds een beetje natte ondergoed.
    Ik heb de 29e een posi ovu test gehad. En heb vanmorgen nog even een ovu test gedaan maar nega.
    Ik herken dit niet als ik moet menstrueren. Ik kan de 14e testen.

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    ja, ik herken het.
    ik heb altijd wel iets meer afscheiding als ik ongesteld moe(s)t worden, maar zeker meer toen ik zwanger was. loop af en toe nog steeds een beetje geschrokken naar het toilet als ik wat voel lopen...
    maar ik moet zeggen, ik heb het ook een keer gehad toen ik wel gewoon ongesteld werd...
    nog even afwachten meid!

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Bedankt voor je reactie. Van de week was t nog wat taai wittig. Maar sinds vandaag meer dun zoals bij de eisprong.

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @carlo, ja hier exact hetzelfde, vind het er ook uit zien als tijdens een eisprong!! en ik kan de 12e tot de 14e testen. Dus denk dat we aardig gelijk lopen.
    Heb je nog andere symptonen???

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @rensje: ik heb niet veel klachten. Ben alleen moe en van de week superemo. Mijn borsten zijn licht gevoelig maar niet echt erg. En ik heb wel sinds vandaag een rommelende buik en hij voelt een beetje gespannen.
    Ik heb af en toe wat vlagen van misselijkheid.
    Hoe is het bij jou?

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @carlo, op dit moment ook wat zwaarder boobies (een beetje branderig) verder soms duizelig, en vooral steken in mijn liezen!!
    Misselijkheid valt mee heel soms wat vlagen!!
    blijft spannend he???

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ja t is idd erg spannend. Ik heb van de week ook wat duizelingen gehad. En vamdaag heb ik ook wat steken richting de liezen. Alsof t bandenpijn is zeg maar.

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @carlo, nou het klinkt bekend haha, ga voor je duimen!!!! want als jij zwanger bent is de kans bij mij waarschijnlijk ook hoger hahah!!
    Maar lopen aardig gelijk, ik heb mijn eisprong 29/30 jan gehad!!

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Haha ja das helemaal toevallig. En ik las ergens dat je een heel vaag streepje op een test had?das een goed teken.
    Ik heb 29e posi ovu test gehad en volgensmij de 30e mn ei. Dus we lopen idd precies op.
    Wanneer ga je weer testen? We houden elkaar op de hoogte;)

10. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Mijn ha heeft me vanmorgen een bloedtest aangeboden. Ik heb de uitslag al. Helaas onder de 1. Ik ben dus niet zwanger.

11. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Moet je persee meer afscheiding hebben dan als je zwanger bent?!
    Is een vraag want ik kan mijn eerste zwangerschap niet herineren dat ik dat had! Ik had alleen heel erg hoofdpijn

Maarre jammer dat je niet zwanger bent

12. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jammer dat je niet zwanger bent. Zat zelf ook een beetje met dezelfde vraag. Afgelopen zondag en maandag pos ovulatietest. Vandaag ook dunne afscheiding. Maar dat wil dus niet zeggen. Toch nog 10 dagen afwachten..

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @carlo, meis ik ook niet!! had vanmorgen wat bruin/rose spotting... dus ga er van uit dat ik gewoon ongi word.
    Voor mij deze maand wel wat vroeger als normaal!!! Lijf kan raar doen... op naar volgende ronde...!!!!
    komt vast een xtje goed met ons!!!!

14. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @rens. Daar ben ik van overtuigd. Hopelijk is t snel voor ons raak.

Deel Deze Pagina