ik ben helemaal weg van de meiden naam Senna Maar onze zoon heet Sem en twijfel dan ook enorm of we dit wel moeten doen ik vind andere namen ook wel mooi maar niet zo mooi als Senna mijn man vind de naam Dewy ook erg leuk en ik dacht al Jenna uitgesproken als djenna ik wil graag een lieve maar tog stoere meiden naam Fenna vind ik ook wel leuk wat zouden jullie doen
Ik zou Sem en Senna niet met elkaar combineren Als je Senna een keer afkort is het net alsof je Sem roept...
Ik vind Senna een superleuke naam, maar niet handig in combinatie met Sem. Jenna vind ik ook leuk, maar dan ook zo uitgesproken, dus niet als 'djenna'. Dewi (met i dus) vind ik ook leuk. Fenna vind ik leuker dan Jenna en Dewi, zelf zou ik dus Fenna kiezen. Maar ja, jullie moeten de naam leuk vinden.
Senna vind ik erg leuk, maat in combinatie met Sem zou ik het niet zo snel doen. Hoewel het me geen onoverkomelijk probleem lijkt. Fenna vind ik heel erg leuk, daar zou ik voor gaan. Jenna erg leuk als je het gewoon uitspreekt als Jenna (en dus niet 'dj'). Jenna op z'n Engels en Dewy vind ik niet mooi.
Jenna (Nederlands uitgesproken) vind ik goed passen bij Sem (ook zo Nederlands als het maar zijn kan)
Ik zou Senna niet combineren met Sem, als je het afkort hoor je het verschil niet meer. Wat vind je van Fenne? Onze hond heet Senna maar ik vind Fenne ook een erg leuke naam. toch kiezen we deze niet voor ons 3e meisje omdat je dan ook met Sen en Fen zit, lijkt me niet handig.
Senna zou ik sowieso niet doen, doet me denken aan poep omdat het sennablad de darmen stimuleert Maar goed, dat zal niet iedereen weten. Maar omdat ik het wel weet, zou ik de naam persoonlijk nooit kiezen. Ook Senne niet. En dan ik combinatie met Sem zou ik het al helemaal niet doen, dat klinkt wel heel erg hetzelfde. Dan vind ik Fenna leuker. Dewi ook oke. Jenna vind ik niks... Misschien nog ideetjes: Anniek / Aniek Bo Chloë Daisy Dana Eef Elin Enora Eve Fee Gwen Jade Jara / Yara Jenthe / Jente Jess Jill Jinte / Jinthe Lana Lara Lot Lynn Maira Mia Mila Mira / Myra Nina Ninthe Quincy / Quinty / Quinn(e) Rana Romee / Romée Romy Tirza Vienne / Viënne Zara Ziva Zoë / Zoey
Senna leuk, maar niet met Sem... Fenne/fenna heeft eenkleinbeetje hetzelfde probleem. Dewi vind ik dan het leukst.