Hallo, Ik zit ff ergens mee! ik ben eigelijk 2 dagen voor mijn ongesteldheids dag maar kon niet wachten met testen dus dacht probeer het gewoon alvast wie weet Het was een k2v5, dacht eerst dat ik niks zag maar later toen ik nog eens goed ging kijken zag ik tog echt 2 streepjes alleen was die wat lichter, was ongeveer 10 min later na dat ik de test had gedaan, mischien wel eerder ik twijfel betje maar had ook niks meer liggen dus kon niet nog 1 doen! nu ga ik morgen meteen na de kruitvat om natuurlijk nog eens te kijken! maar wat denken jullie? is dit positief??? stiekem ben ik ergens al heel blij en voelt het heel positief maar ben zo zeneuwachtig en bang dat ie morgen tog negatief is kent iemand dit?? Groetjes
Heb een foto proberen te maken maar is vrij onduidelijk het lukt me niet beter! in het echt is ie wat duidelijker
Vanaf mijn kant ook voorzichtig gefeliciteerd. Morgen nog een testje doen en dan is die vast en zeker duidelijker.
Nou ook namens mij gefeliciteerd hoor. Ik vind deze vrij duidelijk. Wel vreemd dat het zo lang duurde voor het streepje er stond. Volgens mij zijn de kruitvat testen echt veranderd..