Dat is raar, die gaf zwanger aan bij mij toen ik zon streep had.. Top dat je er helemaal voor wilt gaan, ondanks de lastige situatie!
Ja kan zijn dat ik niet hcg heb las op internet dat die.meer nodig hebben dan de.kruitvat want die.deed ik net en die is.positief
Wat raar zeg. Die cb digital met indicator heeft volgens mij hetzelfde hcg nodig als de kv 2 voor 5. Bij mijn licht positieve test gaf de cb wel zwanger aan. Balen die onduidelijkheid. Sterkte met deze moeilijke situatie.
Echt wel! Ik zou volgende week nog even cb doen. Of cb een mail sturen hoe het kan.. Deze staan bekend om hun gevoeligheid,daarom wel iets vreemd dat hij hem niet pakt. Maar mischien heb je gewoon net te min hcg maar mooi testje hoor. Gefeli voorzichtig
Ja.heb al wel 6 testen versleten en allemaal positief en worden allemaal donkerder Misschien idd net niet.genoeg.voor de.Cb ga die.volgende week eens doen.
Die is echt wel positief. Na het weekend zou de cb digital met indicator zeker zwanger moeten aangeven. Eigenlijk nu al Als ik jouw test vergelijk met de mijne
Hoi, Dank jullie wel zit lekker op de roze wolk al krijg ik van de papa niet veel goeds die wil het echt niet. Heb mijn keus duidelijk gemaakt en het is aan hem was hij er mee doet. Ik ga er hoe dan ook voor. Volgende week een afspraak staan bij de vk en dan zal ik daarna wel een echo krijgen met een week of 9.