Hoi, Ik heb even een vraagje. Ik gebruik momenteel ovulatietesten van zwanger & kids, maar heb nog geen eisprong kunnen ontdekken. Ik test nu elke dag rond 18.00 uur (vlak na mijn werk). Zou ik omwille van deze tijd een eisprong kunnen missen? Wat adviseren jullie? Ik werk fulltime en overdag is dat dus niet al te makkelijk te doen op het werk. Maar als jullie dat aanraden, dan ga ik dat toch proberen.. Bedankt alvast!
Ik lees even mee, ik heb namelijk dezelfde vraag ivm mijn werk. Ik vroeg me ook af of het mogelijk is om bijvoorbeeld tussen de middag urine op te vangen in een goed afgesloten potje en dan thuis te testen.. Of is dit heel raar?? Ik weet niet hoe het met de waardes zit als je de urine even bewaard? Iemand?
Nee om 18:00 uur testen zou niets uit moeten maken. Zolang je elke dag maar rond t zelfde tijdstip test. En sowieso 2 uur van te voren niet drinken en plassen. Ik zou geen urine bewaren. Gewoon testen na je werk
Ja, dat lijkt me inderdaad ook prettiger, geen gedoe op het werk! Bedankt voor je antwoord, ik las namelijk vaak dat je rond 12 uur moet testen en dat is voor mij lastig.