Het is ook nog een beetje vroeg, maandag is mijn NOD, maar ik heb enorme last van m'n borsten, had eergisteren ook lekkende borsten. Nu heel erg opgeblazen buik en trekkend gevoel onderin m'n buik.
Is dit een predictor? Dan ben ik het met yv86 eens zal ik een andere doen. Zie wel licht een streepje.
Gewone Predictor is wel goed. Maar als dit een Early is en je ziet een streepje, dan wil dat helaas niet zeggen dat je zwanger bent. In dat geval zou ik een ander merk test gaan doen. Iemands man van dit forum heeft met de Predictor Early namelijk positief getest. Iemand had een Predictor Early met kraanwater gedaan en voila, kraanwater bleek zwanger! Vrouwen die een tweede streepje zien op de Early, blijken vaak juist NIET zwanger te zijn. Vrouwen die WEL zwanger zijn, blijken negatief te testen met de Early. Kortom: even met een ander merk testen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal vandaag even een test halen van een ander merk en dan morgen nog een keer testen.
Ik zie vaaaaggg iets. Nu vind ik het op foto altijd moeilijk te zien. Ik heb vanmorgen ook getest met predictor, maar ik vind het een rottest. Mijn streepje was vrij licht, terwijl ik vandaag uitslag van de HA kreeg (gister bloed geprikt) en heb een HCG van 114. Dus toch apart. Kv2v5 gaf amper een streepje. Die werkt volgens mij ook niet meer zoals vroeger.