Ben ik nou een streepjesplasser?? Wat is dit toch

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Volgens mij ben ik een streepjesplasser geworden, OF die testen doen allemaal zo raar.....:(

De laatste paar maanden meerdere keren getest, of ik nu een van de action heb, etos, kv....het maakt geen bal uit, op praktisch IEDERE test heb ik een 2e streep, soms een echte tuurder, soms een echte roze 2e streep. Ze staan er ook altijd binnen de afleestijd, dus geen indrogers. Waar ligt dat nu aan? Kun je standaard wat hcg in je urine hebben of zoiets?

Eerder had ik dit echt nooit, maar de laatste maanden is het continue raak, erg frustrerend.

Nu ook weer op de kv, gisteren al een tuurstreep, vandaag weer, binnen de tijd een licht 2e lijntje, hij wordt in de loop van de dag ook wat duidelijker en gaat niet weg met druppels water. Maar hij is dus te licht om positief te zijn. Nu ben ik ook erg vroeg aan het testen: 9/10 dpo, maar dan nog.

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat frustrerend meis! Als het deze maand wederom vals alarm is, zou je misschien je huisarts eens om raad kunnen vragen. Het is natuurlijk wel gek dat je constant 'streepjes' plast... Toch duim ik voor je dat het deze keer echt raak is!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik vind het jammer dat we nooit met je mee kunnen kijken :(

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Heb je geen foto's? Ben wel benieuwd? Van kv heb ik wel gehoord en ervaren dat ze heel gevoelig zijn en snel streepjes krijgen

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je een foto?

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik heb geen foto (zoals meestal :)) Tijdje terug (week of 7 terug) heb ik een topic gehad met een duidelijke actiontest als voorbeeld, gewoon een goede 2e roze streep. Dag erna is het hcg getest, was rond de 1. Vaker heb ik lichtere streepjes, van tuur tot duidelijk dus, maar zwanger ben ik dan niet. En zoals Baukje al zei: dat is behoorlijk frustrerend :(

Maar waar ligt dat nu dan aan? Ik bedoel: als het hcg 1 is, WAAROM wordt een test toch gewoon roze?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het maakt eigenlijk niet uit welk merk ik gebruik: niet alleen kv testen doen dit bij mij, ook etos, action, z&k en sensitest testen doen dit (bij mij dan) Maar vroeger had ik hier geen last van, zijn de testen dan anders (al is het raar dat ik dit bij bijna alle testen heb, soms blijven ze ook keurig wit bij niet zwanger) of ligt het aan mij, maar waarom plast de een streepjes en de ander niet?

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het is echt vervelend ja :( Ik denk zelf ook dat het nu niks is hoor, het is gewoon een tuurstreep, het is dus niet zo dat ik direct denk dat het nu wel raak zou zijn, maar frustrerend is het dus wel.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ooh mamabri, ik hoop voor je dat het nu raak is, en dat je nog een mooi gezond kindje mag krijgen!
    Fingers crossed! (verder geen antwoord op je vraag, sorry)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is lief, maar ik denk zelf dat het niet raak is eigenlijk. Van de week was ik helemaal overtuigd van wel, maar de welbekende kwaaltjes zakken weer af :(

Deel Deze Pagina