Na een lange weg met menig hobbel zijn wij in december 2012 ouders geworden van een zoon. Aanstaande september verwachten wij een dochtertje! Dolgelukkig. Hierna is het wel echt klaar. Het waren vier heftige jaren. Nu lees ik hier op zp in een banner of onderschrift regelmatig Compleet gelukkig, en gelukkig compleet Vinden jullie dit ook kunnen voor op het kaartje? Wij houden niet van rijmpjes en hadden bij zoon ook een korte zin als aankondiging. Lfs
Ik vind het een pakkende tekst. Simpel, maar ook om goed te lezen en over na te denken. Ik vind het dus erg mooi!
Dankje voor je reactie! Ik vind het ook erg mooi en treffend. Wij zijn zielsgelukkig met onze zegeningen maar ik vraag me dan af of de tekst niet een beetje negatief is. Vooral voor dochter later, als ze haar kaartje leest Het scheelt wel een hoop vragen, haha.. niemand die na dit kaartje gaat vragen of er nog een kindje komt
Heb al 3 geboortekaartjes gehad met die tekst; compleet gelukkig, gelukkig compleet (dus met komma,maar zonder en). Kan dus prima.
Ik vind het zeker kunnen hoor! maar zou zelf het tweede gedeelte weglaten en het simpelweg houden bij "Compleet gelukkig!"