Jullie mening?

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja ik zit ook te twijfelen of ik het aan ga kaarten bij onze leidinggevende, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer erg flauw.

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    wat vinden je andere collega's er van?
    ik zou als zij het zelfde vinden als jij het wel bespreekbaar maken of misschien zou je iets kunnen zeggen van goh zullen wij vanmiddag samen om pauze gaan

3. Niekepiek

Mzs, mijn ene collega was het ook al wel opgevallen, een hele leuke meid ook, en ik vind het prima om alleen met haar pauze te houden, het is echt een lieverd.
    Maar toch blijf ik het erg vervelend vinden als pauzes stiekem worden verschoven.
    Mijn andere collega heeft het volgens mij niet echt door.

4. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Als dat echt stiekem wordt gedaan zou ik dat echt aankaarten en dan in de trant van, ik vind het niet erg als er geschoven word met de lunchpauze maar overleg dat met elkaar en vraag aan diegene of die kan en/of wil en doe dat niet sneaky.

Anders ga je aan nog veel meer dingen storen. Want dan zal dit niet het enige zijn wat ze stiekem doen denk ik...

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind wel dat dat verschuiven in overleg moet gaan en dat iedereen dat prettig vindt. Wat je kunt voorstellen, is dat je het houdt bij de samenstelling die twee en de andere drie, maar dat die afwisselen met tijden.

Hoe gaat het eigenlijk als die twee samen pauze hebben, met een derde erbij?

6. Niekepiek

Ja misschien is dat ook een optie, aangezien ze toch blijkbaar zo graag samen willen pauzeren.
    De laatste keer dat ik met hen pauzeerde, ging mijn collega (die de pauzes verschuifd), alvast alles voor HUN!!! lunch klaarzetten.
    Ze pakte twee borden maar sloeg mij over.
    Ik kon mijn eigen spulletjes mooi zelf pakken.
    Dat raakte me ook.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is best lomp. Heb je er niks van gezegd? Zo van: "Hallo!? En ik dan?" Of wat subtieler: "Oh wat fijn dat je voor ons klaar hebt gezet! Bedankt!" ;)
    Nou ja, is niet subtieler... :D

8. Niekepiek

Ja he:p.
    Ik was een beetje overdonderd, en later vraag ik me dan inderdaad af waarom ik er op dat moment gewoon niets van heb gezegd.

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik begrijp je gevoel wel. Ik werkte met wat meer meiden, maar ook daar werden heel vaak de pauze's verschoven. Je krijgt dan echt zo'n gevoel van dat ze het met jou dus niet leuk genoeg vinden.
    Ik heb er nooit zoveel mee gedaan, had nog genoeg andere leuke meiden om mee te pauzeren, maar leuk is het niet.

Deel Deze Pagina