oordopjes vliegtuig nodig?

Discussion in 'De lounge' started by Joyciejj, Jul 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Volgende week gaan wij vliegen naar Spanje! Toen mn dochter 9 maandjes was hebben we ook eens gevlogen en toen hadden we oordopjes bij die madam niet eens in wou want ze trok ze er gelijk uit! Nu ben ik die oordopjes kwijt en vliegen we met 2 kids.. mn dochter is dik 2.5 en mn zoontje 9 maandjes.. heb ik oordopjes nodig of is er ook een andere oplossing?

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik heb mijn dochter, 1,5 jaar, wat te eten en drinken gegeven tijdens het stijgen en dalen. Nergens last van gehad gelukkig.

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

Dec 3, 2010
    1,061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker laten drinken en als het je lukt moet je ze laten geeuwen. (flink voordoen, over het algemeen volgen ze dan wel).

Mijn zoontje wilde ze ook nooit in, geen probleem mee gehad.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

(rietje) Drinken of (speen) zuigen tijdens stijgen en dalen. Persoonlijk nog ooit oordopjes gebruikt voor mezelf of de kinderen.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik lees even mee!

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wij vliegen veel, man is de enige die oordopjes gebruikt. Ik krijg juist oorpijn van die dingen.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Neusspray, zoutoplossing. Voor je in het vliegtuig stapt en een uur voor de daling/landing nog een keer.

Tip van mijn huisarts, na zelf een keer verschrikkelijke oorpijn te hebben gehad.

8. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,181
    4,495
    113
    neusspray, (mag ook die voor kindjes vanaf 2 jaar zijn met Xylometazoline) zodat de neus en buisjes goed open staan, verder drinken of een speentje bij opstijgen en landen en wij geven van te voren aan de kleine ook altijd nog een paracetamol (zetpil, als je aan t wachten bent voor het boarden). mocht hij dan pijn hebben is het in iedergeval minder, plus ze worden er een beetje loom en moe van, gaan ze lekker slapen aan boord.
    Voor jezelf een zuurtje, of anders sabbel snoepje, of kauwgom kauwen.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij vliegen regelmatig. Nog nooit oordopjes gebruikt. N krijgt een speentje of de fles bij het opstijgen en dalen.

Share This Page