Hello ladies, Wij willen de naam, uitgesproken als Meejsen aan onze zoon gaan geven, maar hoe zouden jullie dat schrijven? Ben benieuwd!
Dat leek mij in eerste instantie ook logisch, alleen las ik dat sommige mensen het dan gingen uitspreken als Mazon of als MeejsOn..
Klopt(zie mijn reactie op Tord) en we willen ook niet een naam die helemaal in elkaar geknutseld is zeg maar grr
Haha precies. Ben beetje "bang" dat hij zijn naam continu moet gaan corrigeren.. Maar als ik de reacties tot nu toe zie is Mason een logische schrijfwijze..
Thanks! Wij zaten ook te kijken naar Maeson.. Zouden ze het dan "beter" uitspreken denk je dan als er Mason staat?
Mensen die Mason als Maason uitspreken zijn of wat ouder of die spreken sowieso namen graag op ze nederlands uit. Mason ken ik alleen als Meesen en zelfde geld voor Jason(Jaason zegt ook niemand echt toch? Behalve een paar uitzonderingen waarschijnlijk. ) Denk dat je met Mason echt wel goed zit hoor en is voor hem later ook makkelijker! Mason zal hij minder vaak hoeven spellen dan Mayson of Maeson.
Ik mag toch hopen dat de naam Mason uitgesproken wordt als meesun/meesen (of eventueel als meeson). En niet met een J ertussen. Klinkt op z'n best alsof je de naam niet begrepen hebt, en in het ergste geval alsof je een spraakgebrek hebt.