Vindt uit jouw rijtje Lieke en Finn het leukste. Feline mooier, maar zou dan wel een keuze maken tussen het 'type' naam. Ik vind bv. Feline en Teun een heel ander soort naam en niet mooi bij elkaar. Feline en Ruben wel, maar Fiene en Teun ook. Succes!
Dank allemaal! Blijft lastig, maar begin wel steeds meer aan Milou te wennen! Hij komt niet heel vaan voor, en vind hem zowel lief als vlot en pittig. Voor een jongen blijven we voor alsnog bij Ivan. Nog een grappige tip voor iedereen, voer de volledige naam eens in die je in gedachten hebt bij google translate en laat de 'dame' het eens hardop uitspreken. Dan hoor je het ook eens door een ander zeggen! Maarrr, donderdag de eerste echo! Nu al zenuwachtig!!
Ik ben helemaal fan van Feline, wij gaan onze dochter ook zo noemen. Als alternatief op Feline kan je Fiene, Eline, Fay(e), Fée, Fayline etc. doen. Succes! Welke namen bij ons ook hoog op het lijstje staan (stonden) Rosalie Lieve Noortje
Inderdaad smaken verschillen... Omdat je vroeg aan andere namen voor Feline.. Ik hoor tegenwoordig wel in mijn omgeving de naam : Febe/Phebe.. Wat vind je daarvan..
Ik heb Milou en Ivan gekozen. Hoewel ik Lieke ook leuk vind. Finn vind ik persoonlijk echt vreselijk afgezaagd, het lijkt wel of bijna alle jongetjes die hier geboren worden Finn heten.
Milou en Ivan: mooi! Feline en Finn vind ik dan persoonlijk weer niets. Ik ken een gezin met een Lieke, Milou en een Timo. Misschien ook nog een optie voor jullie?