Jullie mening

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nahla2013, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Verschil maken keur ik ook niet goed trouwens

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Het is niet zo dat ze er totaal niet naar omkijkt en het is ook een heel leuk cadeau. Het gaat er mij meer om dat ie met z'n andere dochter heeeeel creatief is altijd en onze dochter kreeg dit en that's it.
    Hij speelt ook niet met d'r. Zijn lieveling was een paar maanden geleden jarig en kocht meerdere cadeaus waaronder een Hello Kitty trein. Compleet met spoor. Het is ook niet zo dat ze alleen maar roze speelgoed heeft. Hij kocht dit even na werk om 17:30.

Ze was trouwens op 3 december jarig. Ze kreeg ook geen sinterklaascadeau. Sterker nog, dat vierde hij met zijn andere dochter omdat onze dochter 'nog maar een baby' is.

Hier speelt ze er mee (alleen als we er samen mee spelen)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dankje meis!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Misschien gewoon genieten van je dochter, blij zijn met alles om je heen en eens lak hebben aan je ex en zn moeder en alles daar omheeh.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En vind het cadeau hartstikke leuk.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik geniet ook zeker van m'n dochter en ik heb ook maling hun. Zeker aan z'n racistische moeder.
    Ik vind het gewoon alleen sneu voor m'n dochter dat zij kennelijk niet goed genoeg voor d'r vader is.
    Ik heb vorige week uit eigen zak €45 betaald voor een Efteling kaartje voor zijn prinses en hem. Meneer onderhoudt zijn ex en ik kan de vaste lasten net aan betalen.
    Dat Efteling uitje betaalde ik maar met m'n creditcard.

Hij draagt niet eens iets bij hier en dan zo'n goedkoop cadeautje effe snel uitgezocht terwijl ze schoentjes nodig heeft?
    Ik had gehoopt dat haar papa haar eerste schoentjes zou kopen.

Ik klink nu waarschijnlijk wel heel materialistisch, en dat ben ik echt niet.
    Hij maakt gewoon onderscheidt in zijn kinderen.
    Heel zuinig met onze dochter zijn terwijl zijn prinses een vermogen kost

Ik ben gewoon gefrustreerd vandaag. Hij mag bij z'n moeder intrekken met dat kind samen. Financieel ga ik er sowieso niet op achteruit.

We zijn trouwens eerder 4 maanden uit elkaar geweest en meneer betaalde toen geen cent aan alimentatie of iets.
    Zijn ex krijgt elke maand netjes €350 op tijd.
    Ze strijkt elke maand €350 alimentaie + €340 kgb op

7. soeee

soeee Niet meer actief

Lieve Nahla,

Zoals wat andere dames zeggen gaat het niet om het cadeau an sich, maar aan de overduidelijke voorkeur die hij heeft voor zijn andere dochter. Ik kan me indenken dat jou dat als moeder zijnde heel erg steekt :( Alsof zij er voor hem niet toe doet en eerder een lastig aanhangsel is dan dat hij echt van haar houdt zoals van zijn andere dochter. Heb verder geen tips ofzo, maar wilde je even een dikke knuffel geven want het lijkt mij een nare situate xxx.

Zag een reactie voorbijkomen dat het zo sneu is voor Nahla's dochter om haar nu al zo in haar gender rol te duwen. Kom op zeg.. Vind ik echt een hele rare reactie. Onze dochter is echt een meisje meisje en heeft bijna alleen maar roze speelgoed. Maar ook wat stoere auto's die zij ook super leuk vindt. En zeg me alsjeblieft niet dat ik haar in die rol duw, want ik ga af op wat haar aantrekt. Als dat allemaal blauwe auto's waren geweest, was het ook goed..

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja dat vond ik ook zo'n typische opmerking.
    Ik duw haar helemaal nergens in :(
    Mijn dochter is nou eenmaal een meisje meisje

Bedankt voor je lieve reactie meis.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het speelgoed an sich leuk hoor, maar zelf zou ik ook voor de eerste verjaardag van mijn kind iets 'groots' kopen. En ik geloof ook niet dat je dat perse van hem verwacht maar meer het verschil he? Dat zou mij ook steken :( Net als dat lakse gedrag.

Maar toch, dat is zijn probleem. Probeer het naast je neer te leggen. Wat ik hier van je lees geef jij je dochter alles wat je haar kan geven en dat is geweldig! Ze komt er vanzelf achter hoe haar vader is...

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had misschien inderdaad iets 'groots' van hem verwacht voor haar eerste verjaardag. Iets bijzonders in ieder geval.
    Ik koop ook heel veel speelgoed voor d'r. Dus dit cadeau vind ik gewoon niet bijzonder voor een eerste verjaardag.
    Ik geef mijn dochter inderdaad alles wat ze nodig heeft zonder haar te verwennen en ik ben er ook heel trots op dat ik dat zelf kan.
    Ik weet ook dat ze er ooit zelf achterkomt hoe haar vader voor d'r was en ik hoop dat ze dat zelf wel afhandelt met hem.

Het pijnlijke is dat ie zijn prinses "mijn verantwoordelijkheid" noemt en daarmee zijn gedrag goedpraat. Daarom kan hij haar voortrekken

11. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Weet je wat jij moet doen. Lekker die vent eruit schoppen, als het ff kan alimentatie eisen, desnoods via de rechtbank en lekker genieten van je meisje en verder met je leven. Wie weet kom je ooit een echte man tegen die geen onderscheid maakt zoals deze mafkees doet. Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Knuffel meis.. :(

13. fafa

fafa Niet meer actief

Daar zeg je het zelf al. Jij geeft je kind alle opties. Ik heb zelf ook twee meiden die zich veel meer tot meisjesdingen aangetrokken voelen, doe je niks aan. Maar ik vond de opmerking dat "het speelgoed zo afsteekt bij al haar roze spulletjes" erg vreemd. Alsof dat kind alleen maar roze speelgoed mag hebben. Hoop dat die opmerking was geplaatst vanuit de teleurstelling over het cadeau, want als ze dat echt letterlijk meent, vind ik het inderdaad sneu ja.

14. fafa

fafa Niet meer actief

Dubbele post

15. soeee

soeee Niet meer actief

Ik snap wel wat je probeert te zeggen, maar misschien bedoelt ze het niet eens op die manier. Sara heeft een roze babywalker van Vtech, als dat de oranje 'jongens'variant zou zijn, zou ik ook zeggen dat het afsteekt bij al haar roze spullen, gewoon omdat ik het niet mooi vind. Snap je? :)

Ik begrijp je punt wel, maar ik vind de manier waarop de dingen hier op ZP steeds maar gezegd worden zo onvriendelijk. Waarom op zo'n toon tegen elkaar praten, terwijl het ook anders kan? :)

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Maar, jullie woonden eerst gewoon samen met relatie enz ?
    Waarom moet hij dan apart een cadeau kopen?
    Jullie geven dan toch gezamenlijk een cadeau?

Verder vind ik het ook niet eerlijk Hoe het gaat.
    Ik zou hem toch wel duidelijk maken dat jou dochter OOK zijn verantwoordelijk is

17. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, als je het zo stelt snap ik je inderdaad. Ik baal ook dat alle fietspoppenzitjes in de winkels roze zijn en dus állemaal vloeken bij mijn dochters oranje met zwarte fiets :p

maar om nou over de kleur van een speelgoedboot te vallen... ja, die dingen zijn in het echt nou eenmaal ook zelden roze. Maar goed, wat ik al zei: ik neem aan dat die opmerking was geplaatst uit de teleurstelling over het cadeau en ik hoop dat nahla's dochter ook wat blauw, groen, bruin, paars en geel speelgoed heeft.

Je hebt gelijk, zowel haar als mijn opmerking was wat kort door de bocht.

18. soeee

soeee Niet meer actief

Peace on earth whaha! Het lastige aan internet is dat je soms niet direct kunt lezen hoe iemand het bedoelt ;)

19. soeee

soeee Niet meer actief

Jij zult mijn dochter dan vast een beetje zielig vinden hahaha :D

20. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Als je goed naar de foto kijkt, dan zie je dat mij dochter niet allèèn maar roze speelgoed heeft. Dus je hoeft ook geen medelijden met mijn dochter te hebben en ze wordt ook niet in een "gender-rol" geplaatst.

Kennelijk is dat zielig? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je me gelijk afkat en mijn dochter zielig noemt? Ben je nou gewoon aan het trollen of ben je altijd zo negatief?

Ik zal nog een foto van m'n dochter en wat van haar speelgoed plaatsten. Ik hoop dat het je goedkeuring kan dragen

Deel Deze Pagina