Hoi Dames!!! Eigenlijk zijn wij heeelemaal niet van de engelse namen maar ik ben echt weg van de naam James. Vinden jullie James te engels en echt een No go bij een Hollandse achternaam (van der B.)??! En wat voor type mens/jongen zien jullie daarbij? Bedankt voor jullie meningen!!
Ik vind James geweldig! Ik stoor me niet aan een Hollandse achternaam erbij. Beter dan een Hollandse naam als Teun of Jaap erbij... bleh
Ik keek vroeger altijd Dawsons Creek en die hoofdrolspeler heet James van der Beek. Prachtig ik was altijd smoorverliefd op hem!
Ik vind het dus niks. James vind ik een van de mooiere engelse namen, maar niet voor een 100% NL kind met een Nederlandse achternaam.
Ik ben ook helemaal niet van de engelse namen (zoals je die vaak hoort nu). Maar James klinkt zeker leuk! Evenals Jack of Finn.....!
Ach nee dat stoort niet. Dan zou geen Nederlander (persoon met Hollandse achternaam) voor een Engelse naam kunnen kiezen. Snap je wel hoor Niet druk om maken, leuke naam. Past bij ieder soort kind en volwassen man. Wel eerder een stoer type maar dat vind ik met veel Engelse namen
Mijn zoon heet James, doen! Ik blijf het echt zo'n goede, mooie, stoere, maar ook klassieke naam vinden. Mijn zoon heeft een Nederlandse achternaam en ik heb me daar nooit aan gestoord. Succes met kiezen!
Leuk hoor, ik vind het zeker geen probleem met de achternaam, anders zou geen enkel nl kindje een engelse of andere buitenlandse naam kunnen hebben.