Weet iemand een leuke jongensnaam bij Q.uinten? Hoewel ik dol ben op echt hollandse namen vind ik dat wat minder bij wat donkerdere/getinte kindjes. Het gaat on half NL half Hind.Surinaams. We houden niet van namen als: Keano, Delano, Djayden ed. Lennox heb ik zelf ook een zwak voor. Wie o wie
Q.uinten & Vincent Q.uinten & Daniėl Q.uinten & James Q.uinten & Thomas Q.uinten & Justin Q.uinten & Samuel
Hier wat verschillende soorten namen Alex Amar Aron / Aaron Ben, Benjamin Bodhi Chris David Dev, Devin, Devan Fabian Felix Fender Ferren Ferris Florian Flynn Hugo Hyam Indra Isha Jai / Jay Jathan Javin Jaya Jesse Jonathan Julan Kai Karan Kavi Kiran / Kyran / Kieran Kivan Laurie Leander Lenn Leon Levi Lex Loran Lucas Manu Maro Max, Maxim Mick Milas Navin, Nevin Nilan, Nilam Orin Oscar Raj, Ray Ravi, Revi Ravin, Revin Rayan Rehan, Renan Remi, Rami Rishi Roan Robin Rohan, Ronan Sam Shyam Sid, Sidney Sonny Stan, Sten Stian Taran Thomas Tias / Thias Tim Tobe Tobias Tobin Tom / Thom Vikash Xander Yannick Yavi Yordi Yorick / Yorik / Jorick / Jorik
Nou..vriend vond Lennox echt afschuwelijk! Hoe ik het kon bedenken Hij houdt ook niet van wat apartere namen haha Zag in jullie voorstellen ook wel wat leuke namen maar dan heb ik weer associaties met andere mensen (exen of kinderen van bekenden die al zo heten).
Ik lees hier even mee hihi ben zelf in verwachtingvan mijn eerstr kind en t is een jongen maar vind t zooo lastig met namen terwijl ik voor een meisje er een hoop kan bedenken
Ja echt heel moeilijk! Het liefst wil ik een naam met 2 lettergrepen en een beetje vlot en niet geknutseld of oubollig haha Bij de eerste vonden we het ook zoooo moeilijk!